اخبار ارز دیجیتال

یوگالبز مزایده اولین مجموعه NFT خود در شبکه بیت کوین را به پایان رساند

یوگالبز مزایده اولین مجموعه NFT خود در شبکه بیت کوین را به پایان رساند

یوگالبز (Yuga Labs)، ارائه‌دهنده مجموعه NFT بسیار موفق «میمون‌های کسل»، اولین مزایده مجموعه NFTهای اردینال خود در شبکه بیت کوین را به پایان رساند و تنها در ۲۴ ساعت ۱۶.۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

به گزارش کوین تلگراف، از ۳۰۰ توکن غیر قابل تعویض در این مجموعه – که «TwelveFold» نام‌گذاری شده است – ۲۸۸ عدد به مزایده گذاشته شد. این مزایده عصر دیروز پایان یافت و یوگالیز اعلام کرد که برندگان NFT اردینال خود را ظرف یک هفته دریافت خواهند کرد. همچنین پیشنهادات ناموفق، مبلغ پیشنهادی خود را ظرف ۲۴ ساعت پس خواهند گرفت. ۱۲ عدد باقیمانده از این مجموعه برای تیم یوگالبز رزرو شده است.

مطالعه کنید: ساخت NFT روی شبکه بیت کوین چطور ممکن است؟ بررسی پروتکل اردینالز (Ordinals)

در این مزایده جمعا ۷۳۵ بیت کوین به ارزش تقریبی ۱۶.۵ میلیون دلار برای ۲۸۸ قطعه از مجموعه «TwelveFold» پرداخت شد. بالاترین پیشنهاد از بین ۲۸۸ پیشنهاد، کمی بیش از ۷ بیت کوین یا حدودا ۱۶۱٬۰۰۰ دلار برای یکی از قطعات پرداخت کرد. لیست بالاترین و پایین‌ترین پیشنهادهای برنده این مزایده در تصاویر زیر مشاهده می‌شود.

لیست بالاترین پیشنهادات
لیست بالاترین پیشنهادات؛ منبع: TwelveFold
لیست پایین‌ترین پیشنهادات برنده
لیست پایین‌ترین پیشنهادات برنده؛ منبع: TwelveFold

همانطور که دیده می‌شود کف پیشنهاد برنده در این مزایده ۲.۲۵۰۱ بیت کوین بود که با قیمت فعلی بیت کوین بیش از ۵۰٬۰۰۰ دلار است. NFT شماره ۱ که به بالاترین پیشنهاد مزایده (۷.۱۱ بیت کوین) تعلق می‌گیرد در تصویر زیر مشاهده می‌شود.

nft شماره ۱
nft شماره ۱ مجموعه که به پیشنهاد ۷.۱۱ بیت کوین تعلق می‌گیرد؛ منبع: یوگالبز

یوگالبز ارائه این مجموعه را اواخر فوریه اعلام کرد و آن را به‌خاطر شبکه ۱۲×۱۲ ای که تصویر NFTها در آن تولید شده‌اند مجموعه «TwelveFold» نام‌گذاری کرد.

منبع

روند نزولى كارمزد شبكه اتريوم - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا