اخبار ارز دیجیتال

یونی سواپ بیشترین حجم معاملاتی بین نهنگ ها را دارد – بورس سیگنال

توکن یونى سواپ توانست با جلو زدن از توکن ماتیک، بیشترین حجم معاملات ١٠٠٠ نهنگ برتر شبکه اتریوم را در ٢۴ ساعت اخیر به خود اختصاص دهد.

به گزارش بورس سیگنال، براساس جدیدترین داده‌های پلتفرم ویل‌استتس، توکن یونی سواپ (UNI) بیشترین حجم معاملات ۱,۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته را به خود اختصاص داده است، این در حالى است که ارز شیبا اینو بعد از اتریوم، همچنان در جایگاه دوم از نظر ذخیره والت نهنگ ها قرار دارد.

گفتنى است توکن یونى سواپ در حال حاظر، گسترده ترین توکنى است که توسط نهنگ ها نگهدارى مى شود، این بدین معنى است که تقریباً همه کیف پول‌ های بزرگ شبکه اتریوم، این توکن را در اختیار دارند.

علاوه بر این، ارز ماتیک همچنان جزو ١٠ ارز برترى است که در آدرس برجسته ترین والت نهنگ هاى بزرگ شبکه اتریوم، نگهدارى مى شود. به گفته ویل استتس، ارزش ماتیک هاى نگهدارى شده توسط نهنگ ها به ١٠٠ میلیون دلار مى رسد.

گفتنی است که بیشترین دارایی ذخیره نهنگ‌ها پس از اتریوم همچنان توکن شیبا اینو مى باشد.

توکن UNI یک توکن ارائه شده توسط صرافی Uniswap است. این توکن به دارندگان، امکان می‌دهد که در مورد تحولات جدید و تغییرات سیستم عامل، از جمله نحوه توزیع توکن های ضرب شده به توسعه دهندگان و همچنین هرگونه تغییر در ساختار کارمزد، رأی دهند. توکن UNI در ابتدا در سپتامبر سال ۲۰۲۰ ایجاد شده است تا از روی آوردن کاربران به صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ جلوگیری کند.

هدف اصلی از تشکیل ارز دیجیتال یونی سواپ این بود که بستری برای کاربران شبکه بلاکچین اتریوم فراهم شود تا بتوانند به صورت مستقیم معاملات خود را انجام دهند بدون اینکه نیازی به واسطه داشته باشند.

دستاورد بزرگ پالیگان، آن را به Polygon 2.0 نزدیک کرده است - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا