اخبار

کدام نمادهای بورسی به دلیل افشای اطلاعات، شنبه متوقف هستند؟

[ad_1]

به گزارش بورس سیگنال، پس از پایان معاملات روز چهارشنبه، برخی شرکت‌های بورسی به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف در وبسایت کدال پرداختند. اطلاعاتی که باعث می‌شود معاملات این شرکت‌ها در روز شنبه متوقف شده و ازسرگیری معاملات آنها در روز یکشنبه بدون دامنه نوسان ادامه پیدا کند.

شرکت سیمان لار سبزوار (سبزوا) طی اطلاعیه‌ای از تغییر در عملکرد یکی از شرکت‌های تحت کنترل خود (شرکت سنجش سهام سیمان سبزوار) خبر داد. بر این اساس تعداد ۲۵ میلیونو ۵۲۷ هزار سهم سیمان سبزوار توسط شرکت سنجش سهام سیمان سبزوار با میانگین قیمت ۲۱۲۱۴ ریال به فروش رسیده که پس از کسر بهای تمام شده سهام فروش رفته به طور خالص مبلغ ۵۰۲ میلیارد و ۳۹۱ میلیون و ۷۰۶ هزار ریال برای این شرکت سود محقق شده است که در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۹ قابل تقسیم و انتقال به شرکت اصلی ( سیمان سبزوار) خواهد بود.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین (صبا) که به عنوان نخستین عرضه اولیه سال ۹۹ وارد بورس شد نیز خبر از واگذاری ۹۹٫۹۹ درصد سهام شرکت کارگزاری باهنر با قیمت هر سهم ۴۲ هزار و ۱۰۰ ریال بود که سودی ۲۷۷ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریالی برای این شرکت به همراه داشته است.

دیگر شرکتی که آخر هفته اطلاعیه بااهمیت گروه الف منتشر کرده، شرکت دارویی ره‌آورد تامین (درهآورد) بوده که خبر از دریاقت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصدی نرخ فروش محصولات خود را با تصمیم هیات مدیره به ثبت رسانده است. بر این اساس میزان فروش این شرکت با نرخ جدید به یک هزار و ۳۶۱ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال رسید.

شرکت پلی‌پروپیلن جم نیز از تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی جم به عنوان تامین‌کننده بخشی از خوراک و مواد اولیه شرکت و توقف فعالیت‌های آن به مدت ۹ روز خبر داد. بر اساس این اطلاعیه فعالیت مجدد این شرکت تابعه از ۲۸ اردیبهشت احتمال خواهد گرفت. این در حالی است که این شرکت در سال مالی گذشته درآمدی ۳۳ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریالی را به ثبت رسانده بود.

شرکت صنعتی مینو (غصینو) نیز خبر دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصدی نرخ فروش محصولات خود را در وبسایت کدال به ثبت رساند. بر این اساس با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات این شرکت، مبلغ فروش محصولات مینو بیش از ۵ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال افزایش می‌یابد که نسبت به سال گذشته رشدی ۸۳ درصدی خواهد داشت.

[ad_2]

زور صالح به واگذاری‌های مسئله‌دار نرسید/ متن استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی- اخبار بازار سهام | بورس - اخبار اقتصادی تسنیم
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا