اخبار ارز دیجیتال

کدام عملکرد بهتری داشتند: بازی‌های رمزارزی یا صنعت دیفای؟ – ارز دیجیتال نیوز

کدام عملکرد بهتری داشتند: بازی‌های رمزارزی یا صنعت دیفای؟ – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 1 دقیقه

هر دو صنعت امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در نیمه اول سال ۲۰۲۲، ضربه بزرگی خوردند و بخش عمده‌ای از سرمایه و حجم معاملات خود را از دست دادند، اما وضعیت صنعت بازی‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال، چنین نبوده است.
طبق گزارش‌ها، در سه‌ ماهه اول سال جاری، سرمایه‌گذاران خطرپذیر بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار در صنعت بازی‌های رمزارزی سرمایه‌گذاری کرده‌اند و علی‌رغم سقوط بازار ارزهای دیجیتال، ۱۲۸ شرکت در این صنعت از سوی سرمایه‌گذاران بودجه دریافت کردند.
در واقع، هیچ زیربخش سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو به‌اندازه GameFi در طول بازار نزولی تا این حد سرمایه دریافت نکرده است. دلیل این امر ممکن است ماهیت متمایز آن از بازارهای ارزهای دیجیتال باشد که به عملکرد دارایی‌هایی مانند اتریوم یا بیت کوین وابسته نیست.
مخاطبان بخش GameFi لزوما شبیه کاربرانی که از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز و NFT استفاده می‌کنند، نیستند. اکثر آن‌ها افرادی هستند که بر روی مرورگرها یا موبایل بازی می‌کنند.
یکی از برجسته‌ترین نمایندگان صنعت بازی که برای اکثر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو، شناخته‌شده است، اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است که به‌تازگی به دلیل مشکلات شبکه Ronin حدود ۶۲۵ میلیون دلار خود را از دست داد. با این حال، این شرکت با موفقیت، بازیابی وجوه کاربرانش را آغاز کرد و با بازگردانی بخش زیادی از وجوه دزدیده‌شده، توانست وجهه خود را در بازار حفظ کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع

جزییات به‌روز رسانی آزمایشی مرج اتریوم در تست نت Goerli منتشر شد
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا