اخبار ارز دیجیتال

کدام ارز دیجیتال در بازار نزولی بیشترین طرفدار را دارد؟ – ارز دیجیتال نیوز

کدام ارز دیجیتال در بازار نزولی بیشترین طرفدار را دارد؟ – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در توییتر در مورد نظرسنجی اخیر انجام‌شده توسط LondonRealTV، اظهار نظر کرده است. تقریباً ۸۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به توکن بومی کاردانو رای داده‌اند که آن را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال اصلی در بازار نزولی ترجیح می‌دهند.
در همین حال، نهنگ‌های کاردانو مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را درست قبل از اینکه قیمت آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد، جابه‌جا می‌کردند.
در نظرسنجی انجام‌شده توسط LondonRealTV از اعضای جامعه کریپتو پرسیده شده که ترجیح می‌دهند در بازار نزولی فعلی کدام کوین را نگه دارند. به پاسخ‌دهندگان پیشنهاد شد که بین دو کوین بزرگ بازار، بیت کوین و اتریوم و پس از آن کاردانو و سایر ارزهای دیجیتال یکی را انتخاب کنند.
در مجموع، ۷۶٫۹ درصد از آرا برای کاردانو، ۱۱ درصد بیت کوین و ۵ درصد به نفع اتریوم بود. در مجموع، ۸،۸۶۱ کاربر در این نظرسنجی شرکت کرده بودند.
در همین حال، ارائه‌دهنده داده‌های درون زنجیره‌ای Santiment گزارش داده که جمعه گذشته، تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها به طور ناگهانی افزایش یافت.
حدود ۳۹ انتقال که هر کدام بیش از ۱ میلیون دلار ارزش داشتند، بین ساعت ۲ و ۳ بعد از ظهر به وقت ساعت جهانی در روز جمعه ۳ ژوئن شناسایی شد. سانتیمنت ادعا می‌کند که پس از آن، قیمت کاردانو بیش از ۳۲ افزایش یافته است.

۵۰ هزار شیبا هدیه

تو صرافی ارز پلاس، ترید کن و جایزه بگیر!
شروع کن

منبع

ویتالیک بوترین آینده اتریوم را متحول می کند! - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا