اخبار ارز دیجیتال

کاهش ۱۰٪ قیمت سولانا؛ SOL به رتبه ۱۷ بازار سقوط کرد

کاهش ۱۰٪ قیمت سولانا؛ SOL به رتبه ۱۷ بازار سقوط کرد

قیمت سولانا در طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰٪ کاهش به مرز ۱۰.۱ دلار رسیده است. سولانا که در یک سال گذشته در بین ۱۰ رمزارز بزرگ بازار از نظر مارکت کپ قرار داشت اکنون به رتبه ۱۷ بازار سقوط کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین، از ۶ نوامبر (۱۵ آبان) همزمان با آغاز ماجراهای صرافی FTX، سقوط قیمت سولانا آغاز شد. از آن زمان تاکنون قیمت رمزارز SOL حدود ۷۲٪ کاهش یافته است. ارزش بازار سولانا نیز به ۳.۱۷ میلیارد دلار رسیده است که با این شرایط این رمزارز در جایگاه ۱۷ بازار، بعد از شیبا اینو و یونی سواپ قرار گرفته است.

در حالیکه قیمت بیت کوین و قیمت اتریوم تغییر چندانی نداشته‌اند، رمزارزهای TON و APT نیز شاهد کاهش ۱۰٪ قیمت در شبانه روز گذشته بوده‌اند. در زمان نگارش این خبر قیمت Toncoin به ۲.۰۹ دلار و قیمت آپتوس به ۳.۲۹ دلار رسیده است.

نمودار قیمت سولانا؛ کاهش ۱۰٪ قیمت SOL در ۲۴ ساعت گذشته
نمودار ساعتی قیمت سولانا؛ منبع: تریدینگ ویو

قیمت تتر به ۴۳٬۳۰۰ تومان رسید

کاربران ایرانی که معاملات خود را در صرافی‌های داخلی انجام می‌دهند شاهد افزایش قیمت تتر به ۴۳٬۳۰۰ تومان هستند. قیمت دلار در صرافی‌های دولتی معادل ۴۰٬۱۱۷ تومان گزارش شده است. می‌توانید با استفاده از «سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ایرانی» نرخ قیمت تتر (USDT) را در صرافی‌های داخلی مقایسه کنید.

مقایسه قیمت تتر در صرافی‌های ایرانی
سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال تتر در صرافی‌های ایرانی؛ منبع: میهن بلاکچین

میهن بلاکچین

منبع

ادعای عجیب توانیر: سال گذشته ۱٬۴۵۰ مرکز مجاز استخراج ارز دیجیتال راه‌اندازی شده است
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا