اخبار ارز دیجیتال

کاردانو نسخه جدید نود شبکه خود را منتشر کرد

کاردانو نسخه جدید نود شبکه خود را منتشر کرد

شبکه بلاکچینی کاردانو نسخه 1.35.6 نود خود را منتشر کرد. نسخه جدید دارای عملکردی به نام شبکه همتا به همتا پویا (Dynamic P2P) است.

به گزارش کوین دسک، این بروزرسانی به منظور اطمینان از زمان فعالیت شبکه و بهبود انعطاف‌پذیری کلی طراحی شده است. منظور از انعطاف‌پذیری کلی، توانایی یک شبکه برای ارائه و حفظ سطح قابل قبولی از خدمات در زمان مواجهه با خطاها و چالش‌های مربوط به فعالیت‌های عادی است.

دو نوع نود در شبکه کاردانو وجود دارد که یکی از آنها مسئول تولید بلاک‌های جدید است و دیگری با عنوان نود رله فعالیت می‌کند. همانطور که از نام آن مشخص است، نود تولید کننده بلاک، بلاک‌های جدید را در شبکه کاردانو ایجاد می‌کند در حالی که نود رله با دیگر رله‌ها ارتباط برقرار کرده و بلاک‌ها را پخش می‌کند.

ویژگی Dynamic P2P تعامل دوطرفه این دو نوع نود را امکان‌پذیر می‌کند و با ساده‌تر کردن آن، انعطاف‌پذیری شبکه در برابر خرابی‌ها یا فعالیت‌های مخربانه را افزایش می‌دهد.

اگرچه نسخه جدید نودهای کاردانو در شبکه اصلی در دسترس است، ویژگی شبکه همتا به همتا پویا طی چند هفته آتی توسط شرکت IOG و بنیاد کاردانو برای اطمینان از فعالیت بدون اشکال آن آزمایش خواهد شد.

منبع

آیا به زودی شاهد اوج گرفتن ریپل و رسیدن آن به 0.50 دلار خواهیم بود؟ - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا