اخبار ارز دیجیتال

کاردانو از بیت کوین پیشی گرفت!

کاردانو از بیت کوین پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در گزارش جدیدی که ارتباط عاطفی و صمیمیت مصرف‌کنندگان با برندها (brand intimacy) را تحلیل می‌کند، شبکه بلاکچین کاردانو در صنعت کریپتو، رتبه اول و در میان ۶۰۰ برند جهانی، رتبه ۲۶ را به خود اختصاص داده است.
به گزارش آژانس MBLM، اصطلاح brand intimacy به ارتباطات عاطفی اطلاق می‌شود که برندها می‌توانند با پایگاه کاربری و مخاطبان خود ایجاد کنند. برای دستیابی به این نتایج، این آژانس از هوش مصنوعی (AI) و کلان داده برای درک روابط مصرف‌کنندگان با برخی از برندهای پیشرو جهان از جمله دیزنی، تسلا و اپل، استفاده کرده است.
بر اساس نتایج به دست آمده، در بخش کریپتو، کاردانو در صدر جدول قرار گرفته است. همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که بیت کوین به عنوان یک برند در رتبه ۳۰ قرار دارد. در حالی که برندهای رمزارزی دیگر مانند یونی سواپ و سولانا، به ترتیب جایگاه‌های ۲۶۱ و ۲۶۵ را به خود اختصاص داده‌اند.
در پاسخ به این نتایج، چارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو، طی بیانیه‌ای گفته که این شرکت از یک باور ساده متولد شده است که بر اساس آن، همه برابر هستند و باید در یک جامعه عادلانه زندگی کنند. او اضافه کرد که کاردانو از طریق غیرمتمرکزسازی و شایستگی، در راستای این امر تلاش می‌کند.
هاسکینسون می‌گوید:

آنچه در این مورد خوب است، این است که کاردانو به بنیانگذار، فرهنگ یا کشور خاصی نیاز ندارد. اکنون ما در اکوسیستم کاردانو، افرادی از بیش از ۱۰۰ کشور مختلف داریم که برای این منظور با هم کار می‌کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

در همین حال، قرار گرفتن پروژه‌های رمزارزی در بین برندهای بزرگ جهانی، به طور کلی از پذیرش انبوه وب ۳ و فناوری‌های غیرمتمرکز خبر می‌دهد.

منبع کوین تلگراف

منبع

دنیای وب 3 شبیه بازی ماین‌کرفت! - ارز دیجیتال نیوز
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا