اخبار ارز دیجیتال

چين لينك محبوب ترين توكن نهنگ ها شد – “”

چين لينك محبوب ترين توكن نهنگ ها شد – بورس سیگنال “”

چين لينك محبوب ترين توكن نهنگ ها شد

چین‌ لینک با عبور از پالیگان به پر معامله ‌ترین توکن در میان نهنگ ‌های اتریوم تبدیل شد، البته نهنگ ها همچنان هردو این ارزهارا نگهدارى میکنند.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از یوتودى، ارز چین لینک توانست پالیگان ( ماتیک) را پشت سر بگذارد و تبدیل به محبوب ترین ارز بین نهنگ هاى برجسته شبکه اتریوم شود.

 بر اساس داده‌ های تحلیلی ارائه ‌شده توسط ویل‌ اسیتس (WhaleStats)، توکن چین‌لینک توانسته از پالیگان پیشی بگیرد و به پر معامله‌ ترین ارز دیجیتال در میان ١٠٠٠ نهنگ‌ بزرگ اتر تبدیل شود.

گفتنى است، در همین حال، ۱,۰۰۰ آدرس بزرگ شبکه اتریوم همچنان به خرید این ۲ توکن ادامه می‌ دهند و هر دوی آنها همچنان در لیست ۱۰ توکن برتر در میان دارایی ‌های نهنگ ‌ها باقی مانده ‌اند.

به گزارش بورس سیگنال “” به نقل از خبرگزارى ویل استیتس، این شبکه در توییت اخیر خود با انتشار یک گزارش جدید از اقدام نهنگ ها به خرید مبالغ زیادى ارز چین لینک و پالیگان، خبر داد.

بر اساس گزارش ویل استیتس، نهنگ‌ های برتر اتر با رتبه‌های ۴، ۱۴۰ و ۱۴۱ طی ۲۴ ساعت ۳۸۶,۴۶۴ مقدارى توکن LINK  با ارزشی معادل ۷,۳۲۷,۴۱۴ دلار، خریدارى کرده اند. همچنین گزارش شده است که نهنگ رتبه ۱۵۸ اتر نیز ۲,۱۱۰,۰۰۰ واحد پالیگان، با ارزش ۳,۵۲۳,۷۰۰ دلار خریداری کرده است.

توکن FTT، همچنان بزرگترین ارز دیجیتال با ارزش usd در بین ١٠٠٠ آدرس برتر نهنگ هاى بازار اتریوم، میباشد.

Chainlink یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که داده های دنیای واقعی را برای قراردادهای هوشمند در بلاک چین فراهم می کند. این فرآیند، همراه با سخت افزار ایمن فوق العاده، مشکلات قابلیت اطمینان را که ممکن است در صورت استفاده از یک منبع متمرکز منفرد رخ دهد، حذف می کند.




منبع

پیش بینی ها خبر از رالی دوج کوین می دهند! - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا