اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی رشد دو برابری قیمت کاردانو!

پیش‌بینی رشد دو برابری قیمت کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم تجزیه و تحلیل Santiment در توییتی اعلام کرده که قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در حال حاضر به پایین‌ترین موقعیت نسبت به ارزش واقعی خود از اوایل سال ۲۰۱۹ رسیده است. با توجه به داده‌های تاریخی، این بدان معنی است که قیمت ADA ممکن است در آستانه یک رشد دو برابری باشد.
به گزارش تیم Santiment، شاخص قیمت بازار به قیمت تحقق یافته با امتیاز Z یا MVRV Z-Score کاردانو برای اولین بار در ۴۵ ماه گذشته یعنی از ژانویه سال ۲۰۱۹، به منفی ۱٫۳۵ رسیده که سطح قابل‌توجهی است. داده‌های تاریخی نشان می‌دهند آخرین باری که این شاخص به این سطح رسید، قیمت کاردانو طی سه ماه بعد، دو برابر افزایش یافت.
در همین حال، گزارش دیگری از تیم Santiment حاکی از آن است که احساسات جامعه کریپتو در مورد چند ارز دیجیتال از جمله کاردانو، ریپل (XRP)، بیت کوین (BTC) و بایننس کوین (BNB)، همچنان صعودی است. برای ارزیابی احساسات اجتماعی، تیم Santiment پست‌های توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را تجزیه و تحلیل می‌کند.
همچنین، لازم به ذکر است که Citaldoc، یک برنامه پزشکی از راه دور در آمریکای لاتین با بیش از ۱۰۰ هزار مشتری در صنایع بهداشت الکترونیک، پزشکی از راه دور و داروسازی، به تازگی از برنامه‌های خود برای پذیرش ADA به عنوان یک روش پرداخت، خبر داده است.
در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال کاردانو در محدوده قیمتی ۰٫۳۵ دلار معامله می‌شود که نزدیک به ۴ درصد رشد نسبت به روز گذشته دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع

سود بردن معامله گران بیت کوین و اتریوم از عقب نشینی بازار
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا