اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی جهش ۷۰ درصدی برای قیمت لایت کوین!

پیش‌بینی جهش ۷۰ درصدی برای قیمت لایت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال لایت کوین (LTC)، معروف به نقره دیجیتال که در ماه نوامبر عملکرد چشمگیری را از خود نشان داده بود، اکنون در آستانه تجربه یک تقاطع طلایی قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود که با یک رالی صعودی ۷۰ درصدی دیگر، سرمایه‌گذاران را شگفت‌زده کند.
تقاطع طلایی که یکی از قوی‌ترین سیگنال‌های تکنیکال در بازار است، زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک ۵۰ روزه از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بالاتر برود. ظهور این تقاطع معمولاً سیگنالی برای معکوس شدن روند است و منجر به افزایش شدید قیمت می‌شود.آخرین باری که لایت کوین یک تقاطع طلایی را تجربه کرد، قیمت این ارز دیجیتال تقریباً ۷۰ درصد افزایش یافت. حال، همان سیگنال در نمودار لایت کوین مشاهده می‌شود که می‌تواند آغازگر یک رالی صعودی دیگر برای این ارز دیجیتال باشد، به خصوص پس از یک نوامبر پربار.
در زمان نگارش این خبر، لایت کوین در محدوده قیمتی ۷۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۴ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به ۲ درصد رشد دارد. علاوه بر این، قیمت LTC در ۳۰ روز گذشته بیش از ۳۶ درصد افزایش یافته که این موضوع، لایت کوین را به یکی از پرسودترین دارایی‌های دیجیتال در این بازه زمانی تبدیل کرده است.
برخی از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که نزدیک شدن به رویداد هاوینگ لایت کوین که برای آگوست سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده، می‌تواند دلیل اصلی رشد انفجاری قیمت این رمزارز باشد.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
جشنواره ویژه صرافی ارز پلاس با ۲۰۰,۰۰۰ شیبا جایزه برای هر نفر!
دریافت جایزه

منبع

۴ میلیون دلار رمزارز گم شد! کلاهبرداری یا نقص فنی؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا