اخبار اقتصادی

پیش‌بینی بورس هفته دوم شهریور (اینفوگرافیک) | خبر اقتصادی امروز

به گزارش  بورس سیگنال، شاخص کل بورس چهارشنبه هفته اخیر روی عدد یک میلیون و ۴۵۱ هزار واحدی بود و این هفته به یک میلیون و ۴۴۲ هزار واحدی رسید و افت کمتر ۰٫۶۲ درصدی را ثبت کرد. در ادامه مسیر شاخص کل هم‌وزن با رشد ۲.۳ درصد به سطح ۴۰۸ هزار و ۲۵۰ واحد رسید. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱.۴۵ درصدی در محدوده ۱۹ هزار و ۳۲۰ واحدی ایستاد.

در اولین روز کاری هفته اخیر روند خروج پول ادامه داشت و ۲۸۸ میلیارد تومان از بازار خارج شد. در روزهای یکشنبه و دوشنبه این روند ادامه داشت. اما روز سه‌شنبه پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی ۹۵ میلیارد تومان شد. روز چهارشنبه نیز ۸۱ میلیارد تومان ورود سرمایه ثبت شد. در مجموع کل هفته اخیر ۶۲۲ میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۱۲۴ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد ۴۸ درصد داشته است.

فروش حق امتیاز مسکن ملی؛ 600 میلیون تومان! – بورس سیگنال | خبر اقتصادی امروز

اخبار مهم تاثیرگذار روی بورس

در هفته اخیر اتفاقی مهمی در بازار سرمایه رخ داد. ولی همچنان مهم‌ترین مسئله مذاکرات برجام است، تعیین و تکلیف مذاکرات یک سیگنال مثبت برای بازار است و می‌تواند روند بورس را تغییر دهد. خبر مهم بعدی در بازار بازگشایی استقلال بود که با ۳۸ درصد بازدهی نسبت به پذیره نویسی که ۵ ماه پیش انجام شد. این قیمت باعث شد که ارزش مارکت این نماد به ۴٫۳ همت برسد که عمده این رقم را می‌توانیم به دلیل برند لویالتی باشگاه استقلال بدانیم. این فاکتور در دنیا و در شرکت‌های بزرگ که طرفداران مردمی زیادی دارد در قیمت‌گذاری لحاظ می‌شود و نکته عجیبی نیست.

 

 

#پیشبینی #بورس #هفته #دوم #شهریور #اینفوگرافیک
منبع

nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا