اخبار ارز دیجیتال

پیشنهاد مهاجرت شبکه هلیوم به سولانا به تصویب رسید

پیشنهاد مهاجرت شبکه هلیوم به سولانا به تصویب رسید

اوایل شهریور بود که شبکه هلیوم اعلام کرد قصد دارد بلاکچین خود را کنار گذاشته و به بلاکچین سولانا مهاجرت کند. هلیوم هدف خود از این انتقال را بهبود سرعت، افزایش پایداری و توانایی شبکه هلیوم عنوان کرد. توسعه‌دهندگان هلیوم پیشنهاد این تغییر بزرگ موسوم به پیشنهاد بهبود هلیوم شماره ۷۰ (HIP 70) را به رای گذاشته و به تصویب رساندند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، شبکه هلیوم روز پنج‌شنبه مهم‌ترین پیشنهاد خود برای انتقال به بلاکچین سولانا را به رای گذاشت و با رای قاطعیت برای این تصمیم روبرو شد. به نحوی که بیش از ۸۰٪ آرا موافقت خود را برای انتقال هلیوم به سولانا نشان دادند.

رای گیری بین استیک‌کنندگان توکن HNT هلیوم انجام شد. برای تصویب این پیشنهاد اکثریت شرکت‌کنندگان (دو سوم آن‌ها) باید رای مثبت می‌دادند. حدود ۶٬۱۷۷ عضو انجمن دارای ۱۲ میلیون توکن HNT استیک شده به پروپوزال شماره ۷۰ بهبود هلیوم رای مثبت دادند و فقط ۱٬۲۷۹ رای مخالف وجود داشت.

اسکات سیگل (Scott Sigel)، مدیر عامل بنیاد هلیوم در بیانیه‌ای گفت:

سولانا سابقه اثبات‌شده‌ای دارد و برخی از مهم‌ترین ابتکارات غیرمتمرکز جهان را تقویت می‌کند. آن‌ها یک انتخاب واضح برای مشارکت ما بودند. حرکت به بلاکچین سولانا به ما این امکان را می‌دهد تا تلاش‌های خود را به جای مدیریت خود بلاکچین روی بهبود مقیاس پذیری شبکه متمرکز کنیم.

منبع

ایلان ماسک ارزهای دیجیتال بیشتری در پرداخت توییتر اضافه می کند - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا