اخبار ارز دیجیتال

پیشروی قدرتمند ارزهای دیجیتال در زمین فوتبال!

پیشروی قدرتمند ارزهای دیجیتال در زمین فوتبال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، کوین بیس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، با بروسیا دورتموند (BVB)، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال آلمان، برای ادامه همکاری‌های خود به توافق رسیده است.
در نتیجه این توافق، کوین بیس تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳، شریک این باشگاه فوتبال خواهد بود و ضمن تبلیغ محصولات و خدمات خود در Signal-Iduna-Park (زمین خانگی باشگاه و بزرگترین استادیوم آلمان)، برنامه‌های آموزشی رمزارزی را هم برای کارمندان این تیم ارائه خواهد داد. این صرافی، همکاری خود با بورسیا دورتموند را در ژوئیه سال گذشته و با پخش تبلیغات در استادیوم این باشگاه آغاز کرده بود.
در همین راستا، مدیرعامل بورسیا دورتموند می‌گوید که این همکاری تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت، اما بسته به شرایط آینده بخش ارزهای دیجیتال، ممکن است دوباره تمدید شود.
پیش از این، دیگر پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال، از جمله بایننس، Crypto.com و Bitget هم با غول‌های دنیای فوتبال و بازیکنان مشهور اعلام همکاری کرده بودند. برای مثال، بایننس حامی اصلی تیم ملی آرژانتین (قهرمان جهان) است. این صرافی همچنین با کریستیانو رونالدو برای راه‌اندازی یک مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) همکاری کرده است.
صرافی Crypto.com نیز حامی رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بود و لوگوی آن در هر ۶۴ بازی برگزارشده در این مسابقات مشاهده می‌شد. صرافی Bitget هم شریک موفق‌ترین باشگاه فوتبال ایتالیا، یوونتوس بوده و همچنین، با لیونل مسی همکاری کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع



منبع

کریپتو پو‌تیتو

منبع

بنیان‌گذار تلگرام پیشنهاد تبدیل نام‌های کاربری به توکن‌های NFT را ارائه کرد
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا