اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی فشار بر بازار رمزارزها توسط تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری آمریکا

پیش‌بینی فشار بر بازار رمزارزها توسط تحلیلگران بانک سرمایه‌گذاری آمریکا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بانک سرمایه‌گذاری BofA در گزارشی اعلام کرد که بازار رمزارزها امسال بسیار بهتر از آنچه که پیشتر انتظار می‌رفت، آغاز شده و ارزش بازار با رشد 42 درصدی تا به امروز به 1.1 تریلیون دلار رسیده است.
این بانک سرمایه‌گذاری گفت که ما انتظار داریم سال 2023 سال واگرایی قیمت رمزارزها به دلیل توکن‌هایی که سود ارائه می‌دهند و فراخوان جریان‌های نقدی که عملکرد بهتری از توکن‌های میم و حاکمیتی دارند، باشد. BofA رمزارزها را که پلتفرم‌های بلاک‌چین مبتنی بر قراردادهای هوشمند را تقویت می‌کنند و توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های کاربردی را روی آنها بسازند، به‌عنوان دارایی‌های رشدی‌ای می‌بیند که در معرض ریسک‌های مشابه با سهام‌های رشدی هستند.
استراتژیست‌های بانک سرمایه‌گذاری BofA در مورد دارایی‌های رشدی محتاط هستند؛ زیرا داده‌های قوی اقتصادی ایالات متحده، وقوع رکود را به تأخیر انداخته و همچنین نشان‌دهنده پتانسیل ریشه‌دار شدن تورم و افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو است.
آلکش شاه و اندرو ماس، تحلیلگران این بانک سرمایه‌گذاری بیان کردند که با توجه به اینکه رشد اخیر دارایی‌های ریسکی در ماه ژانویه تا حدی ناشی از «پوشش فروش» و «بازگشت به میانگین» بود، محیط احتمالی نرخ بهره بالاتر برای مدت طولانی‌تر ممکن است منجر به فشار بر رشد اقتصادی و در نتیجه بازار رمزارزها شود.
پوشش فروش یا Short Covering به بازخرید اوراق بهادار یا دارایی استقراضی به منظور بسته شدن یک موقعیت فروش باز با سود یا زیان اشاره دارد. این امر مستلزم خرید همان اوراق بهاداری است که در ابتدا فروخته شده بود و بازگرداندن سهامی که ابتدا برای فروش کوتاه‌مدت قرض گرفته شده بود.
بازگشت به میانگین نظریه‌ای است که در امور مالی استفاده می‌شود و نشان می‌دهد که قیمت دارایی‌ها تمایل به بازگشت به میانگین یا سطح متوسط بلندمدت خود دارند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع



منبع

ارتباطات رومینگ در ایام اربعین، رایگان نیست- اخبار فناوری اطلاعات | اینترنت | موبایل - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا