اخبار ارز دیجیتال

پس از تسلا، استارلینک هم شروع به پذیرش دوج کوین می‌کند؟ | بورس سیگنال

پس از تسلا، استارلینک هم شروع به پذیرش دوج کوین می‌کند؟ | بورس سیگنال

ایلان ماسک در پاسخ به توییت یکی از کاربران، با انتشار یک ایموجی بطور غیرمستقیم به احتمال پذیرش دوج کوین برای سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک دامن زد. وی در این باره توضیح بیشتری نداد و تنها ایموجی مربوطه این احتمال را قوت می‌بخشد.

هدف استارلینک ارائه اینترنت پرسرعت به کاربران در مناطق دورافتاده کره زمین است. این شرکت، پس از ده‌ها ماموریت پرتاب ماهواره، تقریبا 2000 ماهواره در فضا دارد. هزینه این سرویس 99 دلار در ماه علاوه بر پرداخت 499 دلار برای کیت سخت افزاری است.

شرکت فضایی اسپیس ایکس ایلان ماسک پیشتر دوج کوین را برای ماموریت ماه به نام DOGE-1 که قرار است در سه ماهه اول سال 2022 به فضا پرتاب شود، پذیرفته است.

همچنین تسلا، تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تسلا نیز امکان خرید برخی از کالاهای خود را با دوج کوین فراهم کرده و همین تصمیم باعث شد قیمت این رمزارز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

دوج

توییت ایلان ماسک در مورد دوج کوین

زمانی که ایلان ماسک با انتشار توییتی اعلام کرد که تسلا به‌زودی فروش کالا با دوج کوین را آغاز می‌کند، قیمت این رمزارز در شرایطی که بازار ارزهای دیجیتال در شرایط نزولی به سر می‌برد، رشد 18درصدی را تجربه کرد.

سال گذشته نیز تسلا، بیت کوین را برای فروش خودروهای خود امتحان کرده بود، ولی به دلیل مسایل زیست محیطی این موضوع را متوقف کرد. همزمان با پذیرش بیت کوین توسط تسلا قیمت آن افزایش چشمگیری را تجربه کرد.

ایلان ماسک اواخر ماه ژانویه مک ‌دونالد را تشویق کرد تا دوج کوین را بپذیرد، اما ظاهرا این کار نتیجه نداد و غول فست‌فود چنین رویکردی را به سخره گرفت.

فعالان حوزه رمزارزها می‌دانند که توییت‌های ایلان ماسک تاکنون توانسته بر روند صعودی و نزولی بازار ارزهای دیجیتال تاثیرگذار باشد. برخی توییت‌های وی به شکل معناداری توانسته‌اند چنین رویکردی را رقم بزنند و باید دید آیا ایموجی جدید ماسک در مورد استارلینک هم می‌تواند تاثیری بر قیمت دوج کوین داشته باشد یا بازار به روند خود ادامه می‌دهد.

منبع

توسعه‌دهندگان چه دیدگاهی نسبت به فناوری‌های وب 3 دارند؟ | بورس سیگنال
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا