اخبار ارز دیجیتال

پرده‌برداری تیم کوین‌بیس از علت ورشکستگی شرکت‌های رمزارزی! – ارز دیجیتال نیوز

پرده‌برداری تیم کوین‌بیس از علت ورشکستگی شرکت‌های رمزارزی! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روسای دپارتمان‌های کوین‌بیس در میان نگرانی‌های مربوط به پرداخت بدهی Three Arrows Capital، Celsius Network و Voyager Digital، رکود بازار را ارزیابی کرده‌اند و می‌گویند که این صرافی ارز دیجیتال در هیچ‌گونه روش وام‌دهی پرخطر شرکت نکرده است.
به گفته تیم کوین بیس، بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتالی که با مشکلات ورشکستگی مواجه شده‌اند، با بدهی‌های کوتاه‌مدت که با دارایی‌های غیرنقدی طولانی‌تر تطابق نداشتند، از اضافه اهرم استفاده می‌کردند. آنها معتقدند که این فعالان بازار، درگیر جنون بازار ارزهای دیجیتال شده بودند و اصول مدیریت ریسک را فراموش کرده بودند. در واقع، تیم کوین بیس معتقد است که بسیاری از این مشکلات قابل پیش‌بینی بودند و اساسا ماهیت رمزارزی نداشتند.
طبق گزارش‌ها، دادگاهی در بریتانیا اخیرا دستور انحلال شرکت Three Arrows Capital را صادر کرد. Voyager Digital هم در ماه ژوئیه اعلام ورشکستگی کرد و بعداً اعلام کرد که برنامه‌اش برای بازگرداندن ارزهای دیجیتال کاربران می‌تواند انجام شود.
کوین‌بیس که سابقه عدم دسترسی به اعتبار برای کاربرانش و یا ورشکستگی را ندارد، همچنان در بازار نزولی هم به فعالیت ادامه می‌دهد، بازاری که شرکت Grayscale پیش‌بینی می‌کند تا سال ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد.
با این حال، ارزش سهام کوین بیس هم در شرایط فعلی بازار، بیش از ۴۲ درصد سقوط کرده و به ۷۵٫۲۷ دلار رسیده است. مدیرعامل این صرافی همچنین در ماه ژوئن اعلام کرد که کوین بیس قصد دارد تعداد کارکنانش را ۱۸ درصد کاهش دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

منبع

عکس جنجالی هوش مصنوعی از چهره متعصبان بیت کوین - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا