اخبار ارز دیجیتال

پرداخت مالیات با بیت کوین در ایالت فلوریدا آمریکا

پرداخت مالیات با بیت کوین در ایالت فلوریدا آمریکا

مقامات فلوریدا اعلام کردند که از این به بعد شهروندان این ایالت می‌توانند مالیات خود را در قالب بیت‌کوین بپردازند. فلوریدا یکی از پیشروترین ایالت‌های آمریکا در حوزه رمزارز به‌شمار می‌رود و گام‌های بزرگی را در این زمینه برداشته است.

چندی پیش فرانسیس سوارز شهردار میامی گفت که می‌خواهد این شهر را به قطب کریپتو برای کل مردم آمریکا تبدیل کند. این اقدام، نتایج مثبتی را برای این شهر و ساکنین آن در پی داشت و حالا ایالت فلوریدا پرداخت مالیات با رمزارز را در دستور کار قرار داده است.

پرداخت مالیات با بیت کوین

پرداخت مالیات با بیت کوین در ایالت فلوریدا

ران دی‌سانتیس فرماندار فلوریدا به‌تازگی برنامه‌های خود برای مجوز پرداخت مالیات از طریق رمزارزها و به‌خصوص بیت‌کوین را اعلام کرده است. او از نهادها و سازمان‌های دولتی خواسته تا تمهیدات لازم را برای اجرای هرچه ساده‌تر این برنامه به اجرا درآورند. به گفته دی‌سانتیس، مردم و کسب‌وکارها باید بتوانند مالیات و پرداخت‌های قانونی خود را از طریق رمزرازها انجام دهند، اما اجباری برای استفاده در این راهکار وجود ندارد.

فرماندار فلوریدا لایحه جدیدی را امضا کرده که بر اساس آن، تمامی مدارس در ایالت فلوریدا باید دوره‌های آموزش سواد مالی را در برنامه‌های درسی بگنجانند. با توجه به اقدامات سران این ایالت در حوزه رمزارزها، انتظار می‌رود دروس مرتبط با رمزارزها نیز در دوره‌های سواد مالی لحاظ شوند.

دی‌سانتیس می‌گوید در اولین قدم، بیت‌کوین به‌عنوان رایج‌ترین رمرزارز برای دریافت مالیات به‌کار گرفته خواهد شد. البته فلوریدا اولین ایالت آمریکا نیست که پرداخت مالیات با رمزارز را ممکن می‌سازد. پیش از این ایالت کلرادو نیز چنین راهکاری را ارائه کرده بود. در حال حاضر دو ایالت کلرادو و فلوریدا به‌عنوان پیشگامان حوزه رمزارز در آمریکا به‌شمار می‌روند. مقامات ایالت‌های نیویورک و وایومینگ نیز حمایت خود از رمزارزها را اعلام کرده‌اند.

منبع

کوین بیس سلطه خود را از دست می دهد
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا