اخبار ارز دیجیتال

پامپ و دامپ توکن‌های فوتبالی در واکنش به برد و باخت تیم‌ها در جام جهانی!

پامپ و دامپ توکن‌های فوتبالی در واکنش به برد و باخت تیم‌ها در جام جهانی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد قیمت توکن‌های هواداری فوتبال که برای تعامل با طرفداران طراحی شده‌اند، تحت تأثیر عملکرد تیم‌ها در زمین قرار دارد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که به دنبال شکست غیرمنتظره ۲ به ۱ آرژانتین مقابل عربستان سعودی در بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال، قیمت توکن هواداری اتحادیه فوتبال آرژانتین (ARG) سقوط قابل‌توجهی را تجربه کرد. بر اساس داده‌های موجود، توکن ARG در شروع بازی ۷٫۲۱ دلار قیمت داشت، اما عملکرد ضعیف تیم آرژانتین تحت رهبری لیونل مسی باعث شد که قیمت این توکن تا پایان مسابقه با ۳۱ درصد کاهش به ۴٫۹۶ دلار برسد. البته در زمان نگارش این خبر، توکن ARG کمی از ضررهای خود را جبران کرده و در محدوده ۵٫۳ دلار معامله می‌شود.
در مقابل، قیمت کف The Saudis، یک مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با مضمون عربستان سعودی و البته غیرمرتبط با تیم فوتبال آن، در همان بازه زمانی ۵۲٫۶ درصد افزایش یافت و از ۰٫۱۹۶ اتریوم به ۰٫۳ اتریوم رسید. حجم فروش این مجموعه نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹۰ درصد افزایش یافت و طبق داده‌های OpenSea، به ۲۴٫۵ ETH نزدیک شد.
علیرغم هیاهوی پیرامون جام جهانی فوتبال که به طور رسمی در ۲۰ نوامبر آغاز شد، شرکت تحقیقاتی Delphi Digital گزارش کرده که قیمت توکن‌های هواداری و مرتبط با فوتبال در ۳ روز گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است: چیلیز (CHZ) ۲۱ درصد، آرژانتین (ARG) ۱۷ درصد، پرتغال (POR) ۱۷ درصد، برزیل (BFT) ۲۱ درصد، اسپانیا (SNFT) ۳۱ درصد و پرو (FPFT) ۲۶ درصد. ارزش شاخص (FOOTBALL) نیز در این دوره ۲۱ درصد کاهش یافته است.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
جشنواره ویژه صرافی ارز پلاس با ۲۰۰,۰۰۰ شیبا جایزه برای هر نفر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

منبع

استخراج دوج کوین چگونه انجام می‌شود؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا