اخبار ارز دیجیتال

ویتالیک بوترین کتاب «اثبات سهام» خود را منتشر می‌کند

ویتالیک بوترین کتاب «اثبات سهام» خود را منتشر می‌کند

در حالی که اتریوم به به‌روزرسانی مرج نزدیک می‌شود، ویتالیک بوترین، بنیانگذار این بلاکچین در پست توییتری اعلام کرد کتابی در رابطه با اجماع اثبات سهام در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) منتشر خواهد کرد. این کتاب، حاوی نوشته‌های بوترین در ۱۰ سال گذشته است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از فورکست نیوز، این کتاب با نام «اثبات سهام، ساخت اتریوم و فلسفه بلاکچین‌ها» در ۲ نسخه فیزیکی و دیجیتال در دسترس خواهد بود. بوترین علاوه بر این ۲ نسخه، این امکان را فراهم کرده تا علاقه‌مندان بتوانند نسخه امضا‌شده این کتاب را به صورت NFT خریداری کنند.

بنیانگذار اتریوم متعهد شده تا سهم خود در فروش کتاب را به گیت کوین به منظور حمایت از توسعه پروژه‌های اوپن سورس پرداخت نماید.

در صفحه گیت کوین مربوط به این کتاب نوشته شده است:

این نوشته‌ها از مقالات بوترین پیش و پس از ظهور اتریوم جمع‌آوری شده‌اند. این کتاب نشان می‌دهد بوترین، نویسنده‌ای پرشور با قوه تخیلی فعال است. در حالی که بسیاری از اطرافیان بوترین (صاحبان پروژه‌های دیگر) بر افزایش بهای توکن‌هایشان تمرکز داشتند، وی همواره در حال حل مشکلات و تلاش برای ایجاد دنیای بومی اینترنت بوده‌ است.

این کتاب تنها دو هفته پس از یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ اتریوم با نام «مرج» منتشر خواهد شد. الگوریتم اجماع اتریوم قرار است با این به‌روزرسانی از اجماع اثبات کار به اجماع اثبات سهام تغییر کند.

علاوه بر کمک به توسعه پروژه‌های بلاکچینی، بوترین در کارهای خیرخواهانه نیز سابقه خوبی دارد. وی در ماه آوریل (فروردین)، با وجود اینکه متولد روسیه است، ۵ میلیون دلار برای کمک به اوکراین اهدا کرد. وی همچنین سال گذشته در ماه مه (اردیبهشت)، حدود ۱ میلیارد دلار شیبا به منظور مقابله با کرونا به خیریه‌ای در هند اهدا کرد.

منبع

نرخ شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا امروز منتشر می‌شود
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا