تحلیل سهام

وضعیت بازار: تلاش بیت کوین و اتریوم برای بازیابی قیمت‌

وضعیت بازار: تلاش بیت کوین و اتریوم برای بازیابی قیمت‌

سقوط اخیر بیت کوین تا آن‌جا ادامه یافت که قیمت برای مدتی به سطح ۲۰,۰۰۰ دلار نیز رسید، اما با رسیدن موجی صعودی، تلاش برای تثبیت قیمت بالای سطح ۲۲,۰۰۰ دلار آغاز شد. در حال حاضر قیمت بیت کوین در محدوده ۲۲,۳۰۰ دلار تثبیت شده است و مقاومت ۲۳,۰۰۰ دلاری را پیش روی خود دارد. قیمت بیت کوین ۴ درصد نسبت به دیروز افزایش و ۲۶ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

به گزارش کریپتونیوز، سایر آلت کوین‌های بازار نیز در تلاش‌اند تا موج‌های بازیابی قیمت خود را آغاز کنند. اتریوم با مقاومت‌های خود در ۱,۲۲۰ دلار و ۱,۲۵۰ دلار مواجه است. ایکس‌آرپی (XRP) توانست از سد مقاومت خود در ۰.۳۲ دلار عبور کند. کاردانو نیز توانست مقاومت خود در ۰.۵۰ دلار را بشکند.

وضعیت بازار: تلاش بیت کوین و اتریوم برای بازیابی قیمت‌
کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از ادامه‌دار شدن روند نزولی قیمت‌ها، بالاخره حمایت بیت کوین در ناحیه ۲۰,۰۰۰ دلاری توانست روند نزولی را متوقف کند. از این نقطه با تشکیل یک پایه، موج صعودی برای تثبیت قیمت بالای سطح ۲۱,۲۰۰ دلار آغاز شد. صعود تا بالای ناحیه ۲۲,۵۰۰ دلار ادامه داشت و حتی تلاش برای عبور از مقاومت ۲۳,۰۰۰ دلار نیز ادامه داشت؛ اما قیمت دوباره به سطح ۲۲,۲۰۰ دلار بازگشت. مقاومت کلیدی که فعلاً در مسیر رشد بیت کوین به چشم می‌خورد در ناحیه ۲۳,۲۰۰ دلار قرار دارد.
اما اگر بار دیگر بیت کوین روند نزولی اخیر خود را ادامه دهد، اولین حمایت در ناحیه ۲۲,۰۰۰ دلار و حمایت بعدی در محدوده ۲۱,۲۰۰ دلار قابل مشاهده است. در صورت شکسته‌شدن این حمایت‌ها، پتانسیل کاهش بیشتر قیمت وجود دارد.

قیمت اتریوم

از اتریوم نیز در ناحیه ۱,۰۰۰ دلاری حمایت شد. موج صعودی، قیمت اتریوم را تا بالای سطح ۱,۱۵۰ دلار برد و قیمت جهش به بالای سطح ۱,۲۰۰ دلار را نیز آغاز کرد. اتریوم هم‌اکنون با مقاومتی در ناحیه ۱,۲۵۰ دلاری مواجه است که در صورت عبور از این مقاومت می‌تواند، با سرعت بیشتری به‌سمت جبران ریزش‌های اخیر قیمت حرکت کند. قیمت اتریوم نسبت به دیروز ۴ درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته ۳۲ درصد کاهش داشته است.
اگر اتریوم از پس مقاومت ۱,۲۵۰ دلاری برنیاید، احتمال این‌که بار دیگر قیمت کاهش پیدا کند، وجود دارد. اولین حمایت در مسیر نزولی اتریوم در سطح ۱,۱۵۰ دلار و حمایت دوم نیز در ۱,۱۲۰ دلار دیده می‌شود.

همچنین بخوانید: تحلیل قیمت اتریوم: اکنون زمان خوبی برای خرید است؟

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو از مقاومت ۰.۵ دلاری عبور کرد و حتی به بالای سطح ۰.۵۳۵ دلار نیز رسید؛ اما نتوانست از مقاومت ۰.۵۵ دلاری عبور کند. کاردانو ۱۲ درصد نسبت به دیروز و ۱۹ درصد نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است.

بی‌ان‌بی (BNB) بالای حمایت ۲۰۰ دلاری خود تثبیت شد، پس از آن قیمت از ۲۲۰ و ۲۲۵ دلاری نیز عبور کرد. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر نزدیک به ۲۳۰ دلار بوده و مقاومتی در ناحیه ۲۳۵ دلاری در پیش دارد.

قیمت سولانا با افزایشی ۱۸ درصدی به بالای ۳۰ دلار صعود کرد و اکنون بالای سطح ۳۴ دلار قرار دارد. مقاومت ۳۵ دلاری در پیش روی کاردانوست. میزان ضرر هفتگی کاردانو به ۱۲ درصد کاهش یافته است.

از دوج کوین در نزدیکی سطح ۰.۰۵۰ دلاری به خوبی حمایت شد. پس از این حمایت، قیمت افزایش خود را شروع کرده و از مقاومت ۰.۰۶۰ دلاری نیز عبور کرد. مقاومت کلیدی بعدی در نزدیکی ۰.۰۶۳۵ دلار دیده می‌شود. دوج کوین با افزایش ۱۳ درصدی خود، ضرر هفتگی خود را تا ۲۴ درصد کاهش داد.

ایکس‌آرپی (XRP) با عبور از مقاومت ۰.۳۱۲ دلاری افزایش قیمت خوبی را شاهد بود. مقاومت ۰.۳۳۵ دلاری نیز از سر راه برداشته شد و امکان عبور از مقاومت ۰.۳۵ دلاری نیز وجود دارد.

نماد بسیاری از آلت کوین‌های بازار امروز سبز رنگ است. در بین صد ارز دیجیتال برتر بازار، ارزهای الروند، هلیوم و بت بهترین عملکرد را داشته و بین ۲۱ تا ۲۳ درصد افزایش یافتند.

خلاصه این‌که قیمت بیت کوین در حال تثبیت بالای سطح ۲۲,۰۰۰ دلار است و احتمالاً در محدوده ۲۳,۰۰۰ دلار و ۲۳,۲۰۰ دلار با مقاومت روبه‌رو شود.

منبع

تحلیل قیمت دوج کوین: ایجاد الگوی صعودی | 22 دی - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا