اخبار بورسی

مهلت خروج و انتقال سکه با سررسید اسفند امسال اعلام شد- اخبار بازار سهام | بورس – | “”

مهلت خروج و انتقال سکه با سررسید اسفند امسال اعلام شد- اخبار بازار سهام | بورس – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد: نمادهای معاملاتی گواهی سپرده کالایی سکه طلای خزینه بانک رفاه و بانک صادرات با سررسید اسفند 1400 در پایان جلسه معاملاتی روز چهارشنبه 25 اسفند (فردا) متوقف می شود. بدین ترتیب گواهی های مزبور، دیگر قابلیت معامله را در بورس کالا ندارد.

براساس اطلاعیه منتشره و مطابق ماده 51 دستورالعمل پذیرش انبار و صدور، معامله و تسویه گواهی سپرده کالایی مهلت زمانی تا پایان روز شنبه 31 اردیبهشت ماه سال 1401 به دارندگان گواهی سپرده کالایی با تاریخ سررسید مزبور داده می شود تا با مراجعه به خزانه و پرداخت هزینه های انبارداری، نسبت به تحویل کالای خود اقدام کرده یا از طریق کارگزار ناظر، فرآیند مربوط به انتقال مالکیت گواهی سپرده کالایی از نماد با سررسید قدیم به نماد با سررسید جدید را انجام دهند.

بنا بر اطلاعیه اعلامی، در صورت عدم اقدام دارنده گواهی سپرده کالایی یا نماینده قانونی وی پس از مهلت مذکور، بانک خروج نهایی کالا را ثبت کرده و متعاقبا تضامین تودیع شده توسط سپرده گذاری مرکزی آزاد و به بانک مسترد می شود.

انتهای پیام/

منبع

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/04/30- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا