اخبار

مصوبه مجلس پالایشگاهی‌ها را صف خرید کرد/ افزایش فروش نفت خام به پالایشگاه‌ها- اخبار بازار سهام | بورس – اخبار اقتصادی تسنیم

خبرنگار اقتصادی ، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی(یکشنبه) و در جریان رسیدگی به طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، با ماده 8 این طرح موافقت کردند.

بر اساس این مصوبه، تنظیم، تدوین و ابلاغ شاخص‌هایی متضمن رعایت عدالت در پرداخت تسهیلات بین استان‌ها بر اساس آئین‌نامه مصوب هیئت وزیران.

در ادامه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 143 رأی موافق، 57 رأی مخالف و 5 ممتنع از مجموع 252 نماینده حاضر در جلسه با پیشنهاد مالک شریعتی درباره ماده 9 طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور موافقت کردند.

بر اساس پیشنهاد شریعتی، ماده (9) به شرح زیر اصلاح شد:

تمهیدات لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای افزایش فروش نفت خام، گاز و میعانات گازی به پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و پتروپالایشگاه‌های داخل از طریق اعطای تنفس خوراک و کاهش تدریجی صادرات با استفاده از ظرفیت بخش‌های غیردولتی، شرکت‌های دانش بنیان و ابزار بازار سرمایه و همچنین پیش‌بینی ردیف مستقل در بودجه سنواتی برای کلیه منابع حاصل از عرضه داخلی نفت خام، گاز و میعانات گازی.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

1/2 میلیون شاغل بیکار شدند / ناامیدان هم بازار کار را ترک کردند
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا