اخبار ارز دیجیتال

مروری بر رویداد گروه جدید آموزشی ViaBTC و جایزه ۲۰ میلیونی ماینر T2T آن – “”

مروری بر رویداد گروه جدید آموزشی ViaBTC و جایزه ۲۰ میلیونی ماینر T2T آن – بورس سیگنال “”

مروری بر رویداد گروه جدید آموزشی ViaBTC و جایزه ۲۰ میلیونی ماینر T2T آن

صنعت استخراج در ایران هر روز در ابعاد مختلف رشد می کند. این رشد هم در مورد تعداد فیزیکی ماینرها صحیح است، هم در مورد افراد جدیدی که به این حوزه ورود میکنند و هم در مورد مجموع تراهشی که با آی پی ایران و از داخل ایران، به شبکه بیتکوین وصل می شوند.

 

مشاهدات میدانی نشان می دهد استخر ViaBTC توانسته سهم قابل توجهی در تنظیم ماینرها داشته باشد و افراد زیادی به این استخر علاقه نشان داده اند. استخر ViaBTC نیز سالهاست به کاربران ایرانی خود توجه ویژه ای دارد و توانسته جایگاه ویژه ای در بین کامیونیتی ماینرهای ایرانی کسب کند. راه اندازی گروه رسمی به زبان فارسی در تلگرام و تولید محتوا در اکانتهای رسمی پلتفرمهای یوتیوب و آپارات و و توییتر از جمله این موارد است. در بین پلتفرمها، گروه و کانال رسمی تلگرام فارسی بیش از دیگر پلتفرمها مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته است.

با توجه به شلوغی بالای گروه و پیوستن علاقه مندان و ماینرهای جدید به گروه رسمی و پرسش مکرر سوالات پایه ای، این نیاز به وضوح مشاهده شد که کاربران تازه وارد باید در فضایی جدید، سوالات ابتدایی شان را بپرسند و آموزشهای مربوطه را دریافت کنند.

نهایتا با هدف توجه ویژه و افزایش دانش اعضای جدید کامیونیتی، گروه و کانال آموزش تلگرام در ابتدای تابستان ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرد. تیم پشتیبانی فارسی زبان استخر ViaBTC برای شتابدهی عضو گیری گروه، تصمیم به برگزاری رویداد بزرگی در شهریور ۱۴۰۱ کرد. این رویداد در ۲ مر حله برگزار شد و جایزه نفر اول، یک ماینر قانونی T2t بود. در هر ۲ مرحله یک آزمون برگزار شد و منبع سوالات نیز، مقالات فارسی تولید شده توسط تیم استخر و نیز محتوای کانال آموزشی تلگرام استخر بود. کاربران برای شرکت در آزمون باید منابع را مطالعه می کردند و مطالعه به صورت روزانه در کانال قرار می گرفت. کاربرانی که از محتوای آموزشی سوالاتی داشتند در گروه مطرح می کردند و به سوالات آنها پاسخ داده می شد و لیست منابع آموزشی نیز به صورت روزانه به روز می شد تا کاربران جدید گروه، یکجا به تمامی منابع دسترسی داشته باشند.

مرحله اول رویداد، مورخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹ شب برگزار شد. لینک آزمون آنلاین در گروه قرار داده شد و کاربران با پاسخ دادن به ۳۵ سوال تستی که شامل ۶ سوال محاسباتی می شد، در این تورنمنت شرکت کردند.  در این مرحله ۷۱ شرکت کننده حضور داشتند که تنها یک نفر به تمامی سوالات پاسخ صحیح داد. بعد از برگزاری آزمون، سوالات و پاسخ های صحیح در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت و نمرات شرکت کنندگان نیز با حفظ حریم شخصی آنها و مخدوش کردن آی دی تلگرام آنها، در کانال قرار گرفت تا هر کسی متوجه نمره کسب شده خودش باشد.

۵ نفری که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به مرحله دوم راه یافتند. در این مرحله نیز منابع همان محتواهای تولیدی آموزشی تیم فارسی زبان استخر ViaBTC بود. برگزاری این مرحله به صورت یک مصاحبه آنلاین در گروه و در مقابل تمامی اعضای گروه تلگرامی، شکل گرفت. سوالات توسط ادمین مطرح می شد و کاربری که زودتر از دیگران اعلام آمادگی میکرد، به سوال پاسخ می داد. ۱۰ سوال برای این مرحله طراحی شده بود که شامل ۴ سوال محاسباتی می شد. امتیازات کاربران بعد از پاسخ دهی به هر سوال به روز می شد. در نهایت برنده نهایی رویداد مشخص شد و ادمین گروه بعد از گرفتن اطلاعات پستی کاربر برنده، ماینر T2t را برای ایشان ارسال کرد.

بر اساس اظهارات شرکت کنندگان در رویداد و نیز دیگر اعضای گروه، برگزاری رویداد بسیار مثبت ارزیابی شد. هر چند به ظاهر یک نفر برنده ماینر محبوب T2t شد اما هیجان مسابقه و یادگیری مطالب کاربردی و جدید من جمله قابلیتهای استخر که به افزایش درآمد ماینرها کمک می کند از نکاتی بود که اعضای گروه نسبت به آنها ابراز خوشحالی و رضایت کرده بودند. همچنین شناسایی و ارتباط با تیم پیگیر پشتیبانی فارسی زبان حس دلگرمی و همراهی به کاربران ایرانی میدهد و به خصوص افراد تازه وارد به فضای استخراج، از عضویت در این گروه احساس رضایت کردند. قطعا تیم فارسی زبان، در ادامه نیز رویدادهای متعددی برگزار خواهد کرد که اعضای جدید فرصت حضور در آن مسابقات را دارند. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های این گروه آموزشی می توانید اینجا را کلیک کنید.

منبع

نظرات فعالان صنعت رمزارز درباره فروپاشی بانک‌های دوستدار ارزهای دیجیتال
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا