اخبار ارز دیجیتال

مدیر عامل جدید اف تی ایکس خواهان بازسازی این صرافی است. – “”

مدیر عامل جدید اف تی ایکس خواهان بازسازی این صرافی است. – بورس سیگنال “”

مدیر عامل جدید اف تی ایکس خواهان بازسازی این صرافی است.

جان جی. ری سوم، مدیر عامل جدید اف تی ایکس، برای راه ‌اندازی مجدد این صرافی شکست خورده، برنامه ریزی می کند.

مدیر عامل جدید FTX اعلام کرد که در حال بررسی پتانسیل راه اندازی مجدد این صرافی منحل شده ارز دیجیتال است. او خواهان این بازسازی همزمان با تلاش برای بازپرداخت پول به مشتریان و طلبکاران است.

جان ری از احتمال راه اندازی اف تی ایکس گفت

ری در اولین مصاحبه اش اظهار داشت که یک کارگروه برای بررسی احتمال راه اندازی مجدد FTX.com، اولین صرافی بین المللی این شرکت، ایجاد کرده است. طبق اظهارات این مدیرعامل جدید، حتی با وجود متهم شدن مقامات FTX، تعدادی از مشتریان پیشنهاد راه اندازی مجدد این پلت فرم را دادند.

مدیر عامل جدید اف تی ایکس گفت:

همه چیز روی میز است. سهام دارانی وجود دارند که ما با آنها کار می کنیم و آنچه را که به عنوان یک تجارت بادوام می بینند شناسایی کردند.

اختلاف ری و سام بنکمن فرید

به نظر می رسد که ری و سام بنکمن فرید، نمی توانند در مورد اینکه آیا صرافی باید در سال ۲۰۲۲ اعلام ورشکستگی می کرد یا نه، به توافق برسند. ری اظهار داشت که اظهارات بانکمن-فرید “غیر مفید و خودخواهانه” بود.

علاوه بر این، طبق گزارشات کوین گیپ ری ادعا می کند که آنها نیازی به گفتگو با او ندارند. زیرا او چیز جدید و نامفهومی ذکر نکرد. اوایل هفته گذشته، تیم ری توانست ۵ میلیارد دلار پول نقد و ارز دیجیتال مایع پیدا کنند. مدیرعامل آن را “تلاش هرکول” برای مرتب کردن امور مالی کسب و کار نامید.

همانطور که اوضاع پیش می ‌رود، بلاک چین بومی اف تی ایکس، FTT، در حال حاضر با قیمت ۲.۴۱ دلار معامله می ‌شود. طبق آمار بورس سیگنال “” این نشان دهنده افزایش ۳۰ درصدی این ارز دیجیتال در ۱ ساعت گذشته است.


منبع

آرك اينوست: ارزش كل بازار اتريوم به ٢٠ ميليارد دلار خواهد رسيد - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا