اخبار ارز دیجیتال

مدیرعامل بایننس: در مورد راه‌اندازی مجدد لونا خوش‌بین نیستم

مدیرعامل بایننس: در مورد راه‌اندازی مجدد لونا خوش‌بین نیستم

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس اخیرا بیان کرد نسبت به طرح احیای اکوسیستم ترا و راه‌اندازی توکن لونا شک و تردید دارد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین تلگراف، چانگ پنگ ژائو در گفتگوی اخیر خود گفت نمی‌خواهم پیش‌بینی کنم جامعه چه کار خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد بسیاری از افراد نسبت به طرح احیای ترا شک و تردید دارند و او نیز یکی از آن افراد است.

پس از سقوط استیبل کوین TerraUSD، ژائو از توسعه‌دهندگان پروژه ترا به دلیل عدم مدیریت صحیح بحران انتقاد کرد و به نقص‌های پروژه که منجر به سقوط شد اشاره کرد. با این حال، علیرغم تمامی انتقادات، بایننس اکنون به طور فعال در طرح احیای ترا و ایردراپ لونا ۲.۰ مشارکت دارد.

مدیرعامل صرافی بایننس خاطرنشان کرد با وجود شک و تردیدهای گسترده در رابطه با راه‌اندازی مجدد ترا، بایننس مسئولیت کمک به کاربران متضرر از سقوط این پروژه را بر عهده گرفته است.

وی در این رابطه گفت:

ما هنوز باید از تداوم دسترسی مردم به نقدینگی اطمینان حاصل کنیم. ما باید از طرح احیا حمایت کنیم، به این امید که ممکن است مثمر ثمر واقع شود.

ژائو در این گفتگو خاطرنشان کرد شکست پروژه ترا باید هشداری برای پروژه‌هایی باشد که بر مدل‌های تجاری ناپایدار مبتنی بر انگیزه‌های تهاجمی تکیه دارند. وی همچنین اظهار داشت پروژه‌هایی مانند ترا بازدهی بالایی برای جذب افراد ارائه می‌دهند، به این امید که وقتی کاربران کافی جذب شدند، سودآور شوند.

ژائو در آخر گفت:

ما باید به روشی اساسی آنها را ارزیابی کنیم تا به جای صرفا یک سود تشویقی، درآمد بیشتر و بیشتری تولید شود.

طبق گزارش پیشین میهن بلاکچین برخی از کاربران اعلام کردند که ایردراپ لونا ۲ را دریافت نکرده و یا کمتر از حد انتظار سهمی به آنها رسیده است.

منبع

رالی 40 درصدی توکن آربیتروم در هفته اخیر - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا