اخبار ارز دیجیتال

لیست سودآورترین دارایی‌های جهان در سال ۲۰۲۳!

لیست سودآورترین دارایی‌های جهان در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، بیت کوین را به عنوان بهترین دارایی از لحاظ عملکرد و بازدهی در سال جاری (تا به امروز) معرفی کرده است. به گزارش گلدمن ساکس، این ارز دیجیتال همچنین در صدر برترین دارایی‌ها با بالاترین بازدهی تعدیل‌شده بر اساس ریسک، قرار گرفته است.
به این ترتیب، بر اساس داده‌های به اشتراک‌ گذاشته شده توسط شرکت گلدمن ساکس، از ابتدای سال جاری تاکنون، بیت کوین در مقایسه با سایر بازارهای برتر، از جمله املاک و مستغلات، S&P 500 و Nasdaq 100، عملکرد بسیار بهتری داشته است.
لیست سودآورترین دارایی‌های جهان در سال ۲۰۲۳!علاوه بر این، طلا که بسیاری از مردم، بیت کوین را با آن مقایسه می‌کنند (به عنوان ابزاری برای ذخیره‌ ارزش و محافظی در برابر تورم)، در فهرست بازدهی کل و بازدهی تعدیل‌شده بر اساس ریسک، چندین مکان پایین‌تر از بیت کوین قرار گرفته است.
با این حال، گلدمن ساکس در دسامبر سال گذشته اعلام کرده بود که طلا نسبت به بیت کوین، دارایی بهتری برای متنوع‌سازی پرتفوی است؛ زیرا کمتر تحت تأثیر شرایط مالی سخت‌ قرار می‌گیرد.
گلدمن ساکس چندین سال است که در فضای ارزهای دیجیتال حضور دارد. این شرکت به طور رسمی در می ۲۰۲۱، میز معاملاتی رمزارزی خود را تأسیس کرد. در ژانویه سال گذشته، این بانک سرمایه‌گذاری پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد؛ زیرا این ارز دیجیتال همچنان در حال تصاحب سهم بازار طلا است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع



منبع

بیت کوین نیوز

منبع

جزئیات عرضه ارز از سوی بازارساز/ چقدر ارز فروش رفت؟- اخبار پول | ارز | بانک - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا