اخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین به پایین ترین رقم در 18 ماه گذشته رسید- اخبار اقتصاد جهان – | “”

قیمت بیت کوین به پایین ترین رقم در 18 ماه گذشته رسید- اخبار اقتصاد جهان – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بیت کوین روز دوشنبه پس از آن که شرکت بزرگ وام دهنده ارزهای دیجیتال در ایالات متحده یعنی “سلسیوس نتورک” Celsius Network برداشت و نقل و انتقالات را به دلیل شرایط “بسیار بد” متوقف کرد، به کمترین قیمت خود در 18 ماه اخیر رسید.

این اقدام سلسیوس باعث کاهش ارزش ارزهای دیجیتال شد و ارزش آنها در روز دوشنبه برای اولین بار از ژانویه سال گذشته به زیر 1 تریلیون دلار رسید. ارزش بزرگترین رمزارز جهان یعنی بیت کوین شاهد کاهش 11 درصدی بود.

بر اساس این گزارش، بیت کوین به پایین ترین سطح 18 ماهه خود یعنی 23476 دلار رسید. توکن شماره 2 ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم با کاهش 16 درصدی به 1177 دلار رسید که کمترین میزان از ژانویه 2021 محسوب می‌شود.

بازارهای ارزهای دیجیتال در طول چند هفته گذشته به دلیل افزایش نرخ بهره بانکی و افزایش تورم که به دارایی‌های پرریسک‌تر در بازارهای مالی آسیب رسانده‌ است، شاهد سقوط بوده‌اند.

جوزف ادواردز، رئیس استراتژی مالی در شرکت مدیریت صندوق سولارایز فاینانس Solrise Finance  در این باره می‌گوید: هنوز اوضاع ناراحت‌کننده است و… بازار ارزهای دیجیتال به‌طور گسترده‌تر در معرض خطر است.

سلسیوس به مشتریانی که ارزهای رمزنگاری شده را در پلتفرم آن سپرده گذاری می کنند، بهره ارائه می‌دهد و سپس برای کسب بازدهی، ارزهای دیجیتال را وام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع

هشدار شرکت امنیتی: این ۱۰ توکن، کلاهبرداری هستند
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا