اخبار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین برای اولین بار در سه ماه اخیر از 47000 دلار فراتر رفت | بورس سیگنال

قیمت بیت کوین برای اولین بار در سه ماه اخیر از 47000 دلار فراتر رفت | بورس سیگنال

بزرگ‌ترین رمزارز بازار به تازگی مرز قیمتی 47000 دلار را پشت سر گذاشته تا به بالاترین قیمت سه ماه اخیر برسد. قیمت بیت کوین در طول یک هفته اخیر 12 درصد بیشتر شده و شش روز متوالی صعودی بوده است.

به گزارش شرکت تحلیلی QCP Capital سنگاپور، روند صعودی بازار احتمالا تحت تاثیر گرایش جهانی به سمت این دسته از دارایی‌ها بوده و در آینده نزدیک ادامه خواهد داشت. این شرکت باور دارد که خریدهای بیت کوین شرکت Luna هم در تداوم این روند موثر بوده است.

QCP می‌نویسد: «یکی از مهم‌ترین خریدهای هفته جاری خرید 125 میلیون دلار بیت کوین توسط Luna Foundation Guard بود. این خرید بخشی از برنامه Luna برای گردآوری سیستماتیک 3 میلیارد دلار بیت کوین به عنوان رزرو TerraUSD (UST) است.»

قیمت بیت کوین

اتر و سایر رمزارزهای بزرگ هم صعودی بوده‌اند. دومین ارز دیجیتال بازار با الگویی شبیه بیت کوین رشد پیدا کرد و به قیمت 3250 دلار رسید. «سولانا»، «کاردانو» و «اوالانچ» از دیگر آلت‌کوین‌هایی هستند که در روزهای اخیر سبز بوده‌اند. دوج‌کوین و «شیبا اینو» هم به ترتیب 6 و 3 درصد رشد داشته‌اند.

هفته‌های آینده برای بیت کوین مهم است

«جو دی‌پاسکال»، مدیرعامل شرکت BitBull Capital می‌گوید: «حجم معاملات افزایش یافته چون خریداران می‌خواهند این خط مقاومت را به خط حمایت تبدیل کنند و قیمت را بالاتر ببرند. [ولی] اگر بالای این خط نمانیم، قیمت در محدوده‌های پایین‌تر تثبیت می‌شود.»

دی‌پاسکال مدعی است که بیت کوین هفته قدرتمندی را پشت سر گذاشت، چون قراردادهای اختیار معامله به سررسید خود رسیده بودند. به‌علاوه، بیت کوین توانست در برابر تصمیم فدرال رزرو مبنی بر افزایش نرخ بهره مقاومت کند. با این حال، او درباره روزهای پیش رو هشدار داد.

مدیرعامل BitBull Capital گفت: «در شرایطی که معامله‌گران بازار در حال گرایش به سمت خرید هستند و شاخص ترس و طمع خنثی شده، گاوهای بیت کوین تمایل دارند قیمت برای تداوم بیشتر، بالای 46000 تثبیت شود. هفته آینده هفته مهمی است، چون پایان فصل جاری را رقم می‌زند و سپس قیمت نوسان بیشتری پیدا خواهد کرد.»

منبع

وزاری کشورهای «گروه هفت» خواستار تصویب سریع‌تر قوانین جهانی رمزارزها شدند | بورس سیگنال
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا