اخبار ارز دیجیتال

قیمت آربیتروم و نوسانات چالش برانگیز در فرایند ایردراپ – “”

قیمت آربیتروم و نوسانات چالش برانگیز در فرایند ایردراپ – بورس سیگنال “”

قیمت آربیتروم و نوسانات چالش برانگیز در فرایند ایردراپ

به تازگی قیمت آربیتروم  نوسانات عمده ای را تجربه کرد. این توکن در طول فرآیند ایردراپ و فروش انبوه با تعدادی چالش مواجه شد.

توکن بومی Arbitrum ، که مدتها منتظر آن بودیم، سرانجام دیروز در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. البته این توکن با مشکلات و موانع متعددی در این راه روبرو شده است. قیمت Arbitrum  تقریباً ۹۰ درصد از ارزش IOU خود را از دست داد و در حال حاضر نزدیک به محدوده ۱ دلار معامله می شود. بر اساس گزارشات Nansen analytics، تنها ۱۶ درصد از ایردراپ ARB تاکنون انجام شده است.

خدمات آربیتروم با قطعی مواجه می شود

در ساعت ۱۳:۰۵ UTC، ادعای ایردراپ رسمی توکن در ارتفاع بلوک اتریوم ۱۶۸۹۰۴۰۰ منتشر شد. هم وب سایت و هم کاوشگر بلاک شبکه به دلیل حجم بالای ترافیک آفلاین شدند. این سایت درخواستی را صادر کرد که در آن بیان می شد « عملکرد بدون سرور دارای محدودیت است». اگرچه کاربران همچنان می‌ توانستند مستقیماً توکن‌ ها را از قرارداد هوشمند ادعا کنند.

ایردراپ شامل ۱.۱۶ میلیارد توکن ARB است که ۱۱.۶ درصد از کل عرضه ۱۰ میلیارد توکن را تشکیل می دهد. علاوه بر این، برخی سازمان‌ های مستقل غیرمتمرکز (DAO) که در شبکه آربیتروم فعالیت می‌کنند، واجد شرایط درخواست ۱۱۳ میلیون توکن اضافی هستند.

نوسان قیمت Arbitrum

قیمت Arbitrum  به دلیل این واقعیت که تنها ۱۶ درصد از کل عرضه ادعا شده است، دچار نوسانات شدید شد. تنها تعداد معدودی از صرافی‌ های ارز دیجیتال حجم کلی تجارت را هدایت می ‌کنند.

حجم معاملات توکن ‌های IOU (I We We You) در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۸ میلیون دلار بود. در حالی که آنها در ۱۹ مارس به بالاترین حد خود یعنی ۱۴ دلار رسیدند.

با این حال، پس از ایردراپ اولیه، آربیتروم قربانی فروش انبوهی شد که منجر به کاهش قیمت تقریباً ۹۰ درصدی شد.  در زمان انتشار این مقاله قیمت آن به ۱.۱۵ دلار نزدیک شد.

صرافی ها از Arbitrum استقبال کردند

توکن ARB در لیست صرافی های Uniswap، KuCoin، OKX و Bybit قرار گرفت. صرافی بایننس نیز طبق گزارش‌ های بورس سیگنال “”، در ساعت ۱۵:۰۰ UTC دیروز آن را به فهرست خود اضافه کرد. Coinbase نیز پشتیبانی از ARB را اضافه کرد.

منبع

راهكار اتريوم براى كاهش هزينه تراكنش ها - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا