اخبار ارز دیجیتال

فروش بالای سهام ماینر بزرگ بیت کوین در دنیای کریپتو به چه معناست؟

فروش بالای سهام ماینر بزرگ بیت کوین در دنیای کریپتو به چه معناست؟

فروش بالای سهام ماینر بزرگ بیت کوین در دنیای کریپتو به چه معناست؟

بزرگترین ماینر بیت کوین جهان ۷۹ درصد از دارایی های بیت کوین خود را می فروشد.

Core Scientific، بزرگترین شرکت استخراج سهام عمومی، نتایج خود را برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ گزارش کرد. نکته جالب توجه این واقعیت بود که ماینر ۷۲۰۲ بیت کوین را در ماه ژوئن به قیمت متوسط ​​۲۳۰۰۰ دلار فروخت، در حالی که کل درآمد حاصل از فروش معادل بود. ۱۶۷ میلیون دلار تا پایان ژوئن، این شرکت ۱۹۵۹ بیت کوین و ۱۳۲ میلیون دلار پول نقد در ترازنامه خود داشت. بنابراین، می توان گفت که Core Scientific بیش از ۷۸.۶ درصد از کل ذخایر BTC خود را فروخته است.

ماینر سپس توضیح داد که درآمد حاصل از فروش برای پرداخت سرورهای ASIC، هزینه‌ های سرمایه گذاری برای مراکز داده و پرداخت بدهی استفاده شده است. این شرکت قصد دارد ۷۰۰۰۰ سرور ASIC اضافی را در طول باقیمانده سال مستقر کند که در حال حاضر ۱۰۳۰۰۰ سرور در اختیار دارد. Core Scientific همچنین اعلام کرده است که به فروش اولین ارز دیجیتال استخراج شده برای پرداخت هزینه های عملیاتی و تامین نقدینگی کافی ادامه خواهد داد.

برای بازار کریپتو چه معنایی دارد؟

قیمت پایین بیت کوین، هش/سختی بیشتر و هزینه های انرژی بالاتر فشار جدی بر حاشیه ماینرها وارد کرده است. هش قیمت اکنون به پایین ترین حد خود از اکتبر ۲۰۲۰ رسیده است.

قیمت پایین BTC، همراه با پیچیدگی بالای استخراج و هزینه های بالای انرژی، فشار زیادی بر حاشیه کسب و کار ماینرها در بلاک چین وارد می کند. نمودارهایی که تحلیلگر در ۱۸ ژوئن به آنها اشاره کرد نشان می دهد که قیمت هش سخت تر از قیمت ارز دیجیتال پیشرو در حال کاهش است. تقاطع نوارهای هش روی نمودار به وضوح کاهش ماشین های کار را نشان می دهد که با افزایش فروش بیت کوین توسط ماینرها حمایت می شود.




منبع

ازسرگیری صادرات خودروی سواری ایرانی به روسیه پس از 10 سال- اخبار خودرو - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا