اخبار اقتصادی

فروش ارز اربعین در 900 شعبه بانکی/ زائران خرید ارز را به روزهای آخر موکول نکنند- اخبار پول | ارز | بانک – | “”

فروش ارز اربعین در 900 شعبه بانکی/ زائران خرید ارز را به روزهای آخر موکول نکنند- اخبار پول | ارز | بانک – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیر هامونی ضمن ارائه توضیحاتی درباره عرضه ارز اربعین در بانک‌های منتخب و صرافی‌های مجاز، اظهار داشت: برای خدمات رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) برنامه‌ تدارک شده این است که افراد از شهر مبدا و استان مبدا خود ارز تهیه کنند و به روزهای آخر منتهی به اربعین نگذراند.

وی افزود: به همین منظور با همکاری بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی و با هماهنگی بانک‌ها و صرافی های عضو بازار متشکل ارزی بیش از 900 شعبه بانکی و صرافی را برای خدمات رسانی به مردم تجهیز کرده است. 

مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: سرفصل جداگانه ای با عنوان ارز اربعین و به ازای هر نفر 100 دلار  در نظر گرفته شده و صرافی ها از یک هفته قبل کار را شروع کردند و بانک‌ها هم از امروز (دوشنبه) کار خود را آغاز می کنند. 

وی تاکید کرد: به محض تخصیص و تامین دینار براساس موجودی بازار کشور تخصیص ارز دینار هم معادل 100 دلار که برابر 150 هزار  دینار تخصیص می‌یابد. 

 

به گزارش تسنیم، طبق ابلاغیه بانک مرکزی از روز شنبه مورخ 1401.6.5 بانک‌های ملی،‌ سپه، ملت، تجارت و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل ارز زیارتی اربعین به‌میزان 100 دلار به‌نرخ توافقی به هر زائر اقدام می‌کنند.

بانک مرکزی البته تأکید کرده که درصورت تأمین دینار مورد نیاز از محل منابع تجهیزشده، صرافی‌ها و بانک‌های عامل می‌توانند به‌جای 100 دلار نسبت به پرداخت 150 هزار دینار عراق به‌نرخ توافقی به متقاضیان اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز زائران اربعین برای دریافت 100 دلار به نرخ توافقی از صرافی‌های مجاز و بانک‌های منتخب عبارت است از کارت ملی، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و کارت بانکی به نام متقاضی.

انتهای پیام/

منبع

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه تغییر کرد- اخبار راه و مسکن - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا