اخبار ارز دیجیتال

فراری از دست حامی رمزارزی‌اش فرار کرد!

فراری از دست حامی رمزارزی‌اش فرار کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فراری قبل از شروع فصل 2023 فرمول یک، روابط خود را با حامی ارز دیجیتالی خود قطع کرد.
فراری از سال 2021، مشارکت خود را با شرکت ولاس (Velas) آغاز نمود. این مشارکت 30 میلیون دلار در سال تعیین شد. هدف از این همکاری، افزایش تعامل طرفداران فراری از طریق توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و سایر طرح‌های مشترک عنوان شده بود.
حال، اسکودریا فراری، بخش مسابقه‌ای خودروسازی لوکس فراری، به لیست رو به رشد تیم‌های مسابقه فرمول یک پیوسته که به همکاری با حامیان ارزهای دیجیتال خود پایان می‌دهد.
فراری از قراردادهای همکاری چندساله خود با شرکت ولاس بلاکچین (Velas Blockchain) و غول تولید تراشه اسنپدراگون (Snapdragon) خارج شد که منجر به ضرر 55 میلیون دلاری فراری، قبل از فصل 2023 مسابقات شد.
در نوامبر 2022، شرکت مرسدس بنز نیز پس از تعلیق شراکت خود با صرافی FTX به دلیل ورشکستگی این صرافی، 15 میلیون دلار ضرر کرد. همکاری شرکت ردبول ریسینگ (Red Bull Racing) با بنیاد تزوس نیز به سرنوشتی مشابه دچار شد؛ زیرا گزارش شده که این شرکت بلاکچینی، به علت ناهماهنگی در استراتژی‌ها تمایلی به تمدید قرارداد ندارد.
توتو ولف (Toto Wolff)، مدیر تیم و مدیرعامل تیم فرمول یک مرسدس-ای ام جی پتروناس، هشدار داد که سایر تیم‌ها نیز ممکن است با وضعیتی مشابه روبه‌رو شوند. با این حال، رابطه بین فرمول یک و اکوسیستم کریپتو، فراتر از یک مشارکت است. در اکتبر 2022، فرمول یک، علامت تجاری خود را با عنوان «F1» در دنیای کریپتو ثبت کرد تا نقشه‌های خود برای ایجاد یک بازار آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، متا توکن‌ها، کلکسیون‌های دیجیتالی و NFTها را اجرایی کند.
در میان بازار نزولی ارزهای دیجیتال، پروژه‌های مبتنی بر وب 3، برای تقویت تعامل بین طرفداران و لیگ‌های ورزشی، پیشرو شده‌اند. در گزارش Deloitte با عنوان «چشم‌انداز صنعت ورزش در سال 2022» آمده است که ادغام دنیای واقعی و دیجیتال در ورزش، با رشد بازارهای NFT و فناوری‌های فراگیر، شتاب بسیاری گرفته است. طبق گزارش‌ها، فقدان پلتفرم‌هایی با رابط کاربری آسان، بزرگترین چالش در این حوزه است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!




شروع



منبع

کوین تلگراف

منبع

پامپ و دامپ توکن‌های فوتبالی در واکنش به برد و باخت تیم‌ها در جام جهانی!
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا