اخبار ارز دیجیتال

غیرموثق: فروش ۴.۶ میلیارد دلار آلت کوین از دارایی‌ FTX؛ فشار فروش در راه است؟

غیرموثق: فروش ۴.۶ میلیارد دلار آلت کوین از دارایی‌ FTX؛ فشار فروش در راه است؟

یکی از وکلای FTX در پرونده ورشکستگی این صرافی، اعلام کرده که FTX قصد دارد آلت کوین‌های موجود در کیف پول خود به ارزش حدود ۴.۶ میلیارد دلار را برای بازپرداخت بدهی خود به کاربران به فروش برساند. این اتفاق ممکن است باعث ایجاد فشار فروش و ریزش قیمت‌ها در بازار آلت کوین‌ها شود.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یو تودی، یک اکانت توییتری با نام Whalechart اعلام کرده است که اندی دیدریخ (Andy Dietderich) از وکلای صرافی FTX در جریان پرونده ورشکستگی فصل ۱۱، در جلسه صبح چهارشنبه دادگاه نیویورک اعلام کرده که موکلانش قصد دارند تا موجودی آلت کوین‌های کیف پول‌های خود به ارزش تقریبی ۴.۶ میلیارد دلار به فروش رسانند تا بدین ترتیب بخشی از بدهی این صرافی به کاربران را بازپرداخت نمایند.

سقوط صرافی FTX در ماه نوامبر (آبان) اتفاق افتاد و به صورت تقریبی ۸ میلیارد دلار از وجوه کاربران در این صرافی مسدود شد. علاوه بر آن گویا FTX قصد دارد تا بخشی دیگر از بدهی‌های خود را از طریق فروش دارایی‌هایی غیرنقدی خود تامین کند و در این راه ۴ شرکت زیرمجموعه خود از جمله سرویس اروپایی FTX و امبد تکنولوژیز (ٍEmbed Technologies) را به فروش برساند.

آیا سقوط قیمت آلت کوین‌ها در راه است؟

هنوز به صورت رسمی این خبر اعلام نشده است و هنوز مشخص نیست چه حجمی از چه آلت کوین‌هایی قرار است در بازار به فروش برسند اما طبیعتا ۴.۶ میلیارد دلار فروش دارایی در بازار منجر به ایجاد فشار فروش و کاهش قیمت‌ها می‌شود. باید منتظر ماند و دید جان ری سوم (||| john ray) مدیرعامل فعلی این صرافی چه نقشه‌ای برای تامین نقدینگی دارد.

منبع

قیمت XRP ریپل با گمانه زنی ها درباره تایید قریب الوقوع ETF افزایش می یابد - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا