اخبار

عملکرد مالی یک نماد بورسی / ۸ برابر شدن فروش «بکام» در اردیبهشت

به گزارش #بورس سیگنال و به نقل از تجارت نیوز، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی که با نماد بکام و سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریالی در بورس تهران پذیرفته شده است در گزارش فعالیت ماهانه اردیبهشت ماه خود توانسته میزان فروش خود را نسبت به سال گذشته حدود ۸ برابر کند و به ۷۲۰ میلیارد ریال برساند. رشدی که ناشی از فروش صادراتی ۶۶۹ میلیارد ریالی این شرکت در دومین ماه سال بوده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، بکام در اردیبهشت ماه توانسته ۶۶۹ میلیارد ریال از فروش انواع کابلهای مخابراتی نوری و مسی خود درآمد داشته باشد که در مقایسه با درآمد ۵۰ میلیارد ریالی این شرکت در بازار داخل رقم بسیار بزرگتری است.

دلار در بهمن گران می‌شود یا ارزان؟

نکته قابل توجه در این گزارش تخفیف ۱۳ درصدی فروش کابل‌های مسی و تخفیف ۳۸ درصدی کابل‌های نوری برای فروش به خارج از کشور بوده است. از دیگر موارد مهم این گزارش یکماهه رشد فروش داخلی از ۱۳ میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال در فروردین ماه به ۵۰ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال در اردیبهشت ماه بوده است.

گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی در اردیبهشت ماه طی اطلاعیه‌ای از انعقاد قرارداد تامین کابل مخابراتی خاکی و کانالی به مخابرات سوریه خبر داد. قراردادی که مبلغ کل آن ۹ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۱۲۱ یورو است و از تاریخ یک خرداد عملیاتی خواهد شد.

عملکرد «بکام» در بورس نشان می‌دهد این شرکت در یکماه اخیر که اکثر نمادهای بورسی عملکرد ضعیفی داشته‌اند رشدی ۱۲۱ درصدی را به ثبت برساند تا بازدهی یکسال اخیر خود را به بیش از ۲۱۷۵ درصد برساند. در جریان معاملات ۱۰ خرداد ۹۹ هر سهم نماد «بکام» ۱۳ هزار و ۱۴۶ تومان معامله شد. موضوعی که البته با توجه به خبرهای خوبی که از سوی این شرکت به گوش می‌رسد امکان رشد فراتر از این نیز وجود دارد.

nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا