اخبار اقتصادی

عرضه 500هزار خودروی داخلی از هفته آینده با قیمت‌های شورای رقابت- اخبار صنعت و تجارت – | “” | خبرگزاری “” | “”

عرضه 500هزار خودروی داخلی از هفته آینده با قیمت‌های شورای رقابت- اخبار صنعت و تجارت – | بورس سیگنال “” | خبرگزاری تسنیم | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه بیش از 500هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد.
امید قالیباف در نشست خبری افزود: همه خودروسازان داخلی از جمله ایران‌خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی به‌جز گروه بهمن در این طرح حضور خواهند داشت.

وی افزود: عرضه خودرو‌ها با قیمت‌هایی است که از سوی شورای رقابت تعیین می‌شود.

قالیباف ادامه داد: شرایط ثبت‌نام افراد، همان شرایط اعلامی در طرح‌های قبلی است و با ثبت‌نام در این سامانه مطابق وعده وزارت صمت دیگر چیزی به‌نام قرعه‌کشی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در این طرح حدود نصف قیمت هر خودرو به‌عنوان ودیعه در حساب افراد مسدود می‌شود که خودرو به خودرو متفاوت خواهد بود.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: چنانچه تقاضای خودرویی از عرضه خودرو در این طرح بیشتر شود، یک فهرست انتظار تعریف می‌شود و نوبت افراد برای تحویل خودرو مشخص می‌شود که به‌احتمال زیاد از سه ماه تا یک سال خواهد بود.

وی افزود: با عرضه سنگین یادشده، همچنین انجام واردات خودرو و انجام واردات از مناطق آزاد، بازار خودرو شرایط خوبی خواهد داشت و انتظار می‌رود به‌تدریج به آرامش برسد.

قالیباف تأکید کرد: عرضه این خودرو‌ها در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خواهد بود و در بورس کالا انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: پس از انجام طرح واردات خودرو در سامانه یادشده و مشخص شدن وضعیت و تکلیف افراد، بلافاصله عرضه خودرو‌های داخلی در این طرح آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/+

منبع

جزییات رسوب ذرت و روغن در بنادر مازندران/ ترخیص 70 هزار تن روغن تا 20 روز آینده؛ تبدیل ذرت آلوده به الکل- اخبار اقتصاد ایران - |
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا