اخبار ارز دیجیتال

طعنه زدن کاردانو به اتریوم!

طعنه زدن کاردانو به اتریوم!

زمان مطالعه: 1 دقیقه

چارلز هاسکینسون که یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت (IOG) Input Output Global – توسعه‌دهنده اکوسیستم کاردانو – است، ناامیدی خود را از مدل استیکینگ اتریوم ابراز کرد.
صرافی کراکن، اخیرا به کاربران خود گفته تا زمانی که اتریوم، به‌روزرسانی شانگهای (Shanghai) خود را اجرا نکند، امکان آن‌ستیکینگ (unstaking) اتریوم وجود نخواهد داشت. این ارتقا قرار است سال آینده اجرا شود.
حال، هاسکینسون در توییتی، مدل اثبات سهام اتریوم را به سخره گرفته و زیرکانه اشاره کرده که اثبات سهام کاردانو، چنین مشکلی ندارد.
قبل از اجرای ارتقای ادغام اتریوم در شبکه اصلی در تاریخ ۱۵ سپتامبر، بنیاد اتریوم در وب‌سایت خود خاطرنشان کرد که پس از ادغام، تمام اتریوم‌های استیک‌شده به‌صورت قفل‌شده باقی می‌مانند و برداشت، تنها زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که اتریوم، ارتقای شانگهای خود را انجام دهد.
شرکت IOG در پست وبلاگ خود توضیح داد:

یکی از اصطلاحاتی که ممکن است با آن برخورد کرده باشید، استیکینگ لیکویید (liquid staking) است. این اصطلاح به مشکلی در برخی بلاکچین‌های دیگر اشاره دارد که به‌موجب آن، سهام مرتبط با یک ارز دیجیتال «قفل» می‌شود، بنابراین، نمی‌توان از آن برای اهداف دیگری مانند رأی‌گیری استفاده کرد. کاردانو، چنین مشکلی ندارد. استیک آن، همیشه لیکویید است. همچنین، هیچ قفل‌شدنی قبل از فعال شدن یک استیک وجود ندارد که خرج کردن یا استفاده از کوین را به هر نحوی به تأخیر بیندازد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوگلوب

منبع

پنجمین سالگرد صرافی بینگ ایکس Bingx: نقاط عطف، چالش ها و چشم انداز آینده BingX - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا