اخبار ارز دیجیتال

طرح اولیه عرضه یونی‌سواپ روی زنجیره BNB به تصویب رسید

طرح اولیه عرضه یونی‌سواپ روی زنجیره BNB به تصویب رسید

پروپوزال اولیه طرح پلتفرم پلاسما در خصوص عرضه نسخه سوم صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ روی زنجیره BNB به تصویب رسید. بدین ترتیب رای‌گیری در خصوص نهایی شدن این طرح به زودی توسط جامعه UniSwap انجام خواهد شد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین‌دسک، پلتفرم پلاسما (Plasma) که در زمینه حوزه دیفای و صرافی‌های غیرمتمرکز فعالیت دارد، حدودا یک ماه پیش پروپوزالی را برای رای‌گیری در اختیار جامعه صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (UniSwap) قرار داد. هدف این پروپوزال، بالا آوردن نسخه سوم صرافی یونی‌سواپ روی زنجیره BNB بود.

پلاسما در این پروپوزال هم به فواید این طرح برای صرافی Uniswap و هم به منافعی که زنجیره BNB از آن خواهد برد، اشاره کرده بود. از مهم‌ترین آن‌ها استفاده از جامعه پیرامونی همدیگر، بزرگ شدن TVL هر ۲ پروژه و استفاده از قابلیت‌های فنی زنجیره BNB مانند سهولت ارتباطات بین زنجیره‌ای و کارمزد پایین را می‌توان نام برد.

این پروپوزال در نهایت دیروز با ۸۰٪ رای موافق (۲۰ میلیون رای) مرحله اولیه خود (Temperature Check) را پشت سر گذاشت و برای تصویب نهایی احتمالا به زودی توسط یونی‌سواپ به رای گذاشته خواهد شد.

جالب توجه است که این بیشترین میزان مشارکت کاربران در مورد یک پروپوزال اولیه در کل تاریخ یونی‌سواپ بود است که می‌توان اشتیاق کاربران نسبت به آن را متوجه شد.

استفاده از یونی‌سواپ در زنجیره BNB

گفته می‌شود که از الان می‌توان این پروپوزال را نهایی شده دانست. یکی از دلایل این موضوع ارتباط تنگاتنگ پلاسما به عنوان ارائه‌دهنده این طرح با صرافی بایننس است. تخمین زده می‌شود در صورت نهایی شدن، حداقل ۱ تا ۲ میلیون کاربر جدید به کاربران یونی‌سواپ افزوده شود.

منبع

جزییات بایدها و نبایدهای فعالیت صرافی‌های رمزارزی از زبان پلیس فتا!
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا