اخبار ارز دیجیتال

صورت جلسه آخرین نشست FOMC امشب منتشر می‌شود

صورت جلسه آخرین نشست FOMC امشب منتشر می‌شود

امشب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران صورت جلسه مربوط به نشست ۲۷ جولای (۵ مرداد) کمیسیون بازار آزاد فدرال (FOMC) منتشر می‌شود. این صورت جلسه می‌تواند حاوی اطلاعاتی مبنی بر دیدگاه فدرال رزرو برای ادامه یا کاهش سیاست‌های انقباضی خود را در بر داشته باشد. در طرف دیگر امروز بیت کوین و سایر رمزارزها با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کوین دسک، قیمت بیت کوین امروز با کاهش حدود ۲٪ تا ۲۳,۳۲۱ دلار کاهش مواجه شد. اتریوم و کاردانو نیز به ترتیب با کاهش ۲.۶٪ و ۴٪ قیمت مواجه شدند. در حال حاضر قیمت ETH برابر ۱۸۲۶ دلار و قیمت ADA برابر ۰.۵۳ دلار است. بازار سهام آمریکا نیز به صورت همزمان با کاهش ارزش رو به رو بود. شاخص‌های S&P500 و نزدک به ترتیب با ۰.۹٪ و ۱.۴٪ کاهش ارزش مواجه شدند.

ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت تهران قرار است صورت جلسه مربوط به نشست ۲۷ جولای (۵ مرداد) فدرال رزرو منتشر شود. بسیاری از تحلیلگران احتمال می‌دهند که در این صورت جلسه اطلاعاتی در رابطه با دیدگاه فدرال رزرو نسبت به ادامه یا کاهش نرخ بهره وجود داشته باشد. از دید تحلیلگران احتمال دیدگاه هاوکیش (Hawkish) فدرال رزرو بیشتر است. تمرکز روی کنترل تورم، ثابت نگه داشتن قیمت و افزایش نرخ بهره،‌ به سیاست پولی Hawkish معروف است.

در صورتی که در این صورت جلسه اطلاعاتی مبنی بر دیدگاه هاوکیش FOMC وجود داشته باشد، تحلیلگران احتمال می‌دهند که شاهد تقویت دلار (افزایش شاخص DXY) و کاهش قیمت رمزارزها باشیم. شایان ذکر است که این صورت جلسه حاوی اطلاعات خام است و شاید نتوان به صورت قطعی به دیدگاه فدرال رزرو پی برد.

مطابق گزارش پیشین میهن بلاکچین، فدرال رزرو در نشستی که به آن اشاره شد؛ نرخ بهره را ۰.۷۵٪ افزایش داد.

منبع

معرفی فلوکی اینو، توکن پرحاشیه مارکت - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا