اخبار ارز دیجیتال

صرافی کراکن بانک خود را راه‌اندازی می‌کند

صرافی کراکن بانک خود را راه‌اندازی می‌کند

مدیر بخش حقوقی صرافی کراکن اعلام کرد این صرافی به دنبال راه‌اندازی یک بانک است. این در حالی است که اخیرا کراکن با مشکلات حقوقی و قانونی متعددی در آمریکا مواجه شده و توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار این کشور (SEC) جریمه شده است.

به گزارش د بلاک، مارکو سانتوری، مدیر ارشد حقوقی صرافی کراکن، در گفتگویی از راه‌اندازی بانک کراکن در آینده نزدیک خبر داد. وی در این رابطه گفت:

بانک کراکن در مسیر راه‌اندازی است و به زودی عرضه می‌شود. به زودی هزاران عدد از آن خودکارها با زنجیرهای توپ‌های کوچک با لوگوی خود خواهیم داشت و به میز بانک‌های وال استریت وصل خواهیم کرد.

تولد بانک جدیدی از آغوش صنعت ارز دیجیتال همزمان با برهه‌ای رخ می‌دهد که این صنعت همچنان با مشکلات ناشی از ورشکستگی صرافی FTX دست و پنجه نرم می‌کند. علاوه بر این، اقدامات اجرایی قانونی متعددی در چند هفته گذشته علیه این صنعت صورت گرفته است. گری گنسلر رئیس کمیسیون بورس آمریکا ماه گذشته پس از جریمه ۳۰ میلیون دلاری صرافی کراکن خاطرنشان کرد این جریمه، باید توجه همه را در این بازار به خود جلب کند.

مدیر حقوقی کراکن در این گفتگو در رابطه با توافق این صرافی با کمیسیون بورس صحبتی نکرد، با این حال، وی مدعی شد استیکینگ، تنها درصد کمی از درآمد کراکن را تشکیل می‌داده است. وی همچنین اعلام کرد صرافی کراکن هیچ یک از اتهامات وارده را نه می‌پذیرد و نه رد می‌کند.

سانتوری خاطرنشان کرد این تصمیم کمیسیون بورس آمریکا مشتریان آمریکایی که به دنبال استفاده از خدمات استیکینگ هستند را به سمت صرافی‌ها و پلتفرم‌های خارجی خطرناک سوق خواهد داد. وی در این رابطه گفت:

البته این به طور چشمگیری بر ترکیب خدمات ما در آمریکا تاثیر می‌گذارد.

وی افزود:

این واقعا نشان‌دهنده وضعیتی ناگوار در آمریکاست. ما یک محیط نظارتی داریم که اساسا کاربران را مجبور به استفاده از صرافی‌های خارج کشور و استفاده از VPN می‌کند.

منبع

گری گنسلر: تمام رمزارزها غیر از بیت کوین، اوراق بهادار ثبت نشده هستند
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا