اخبار ارز دیجیتال

صدور اینماد برای صرافی های ارز دیجیتال امکانپذیر می شود! – “”

صدور اینماد برای صرافی های ارز دیجیتال امکانپذیر می شود! – بورس سیگنال “”

صدور اینماد برای صرافی های ارز دیجیتال امکانپذیر می شود!

محمدمهدی فاطمیان، رئیس هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک در گفت‌وگو با راه پرداخت از صدور نوعی اینماد اختصاصی برای صرافی‌های ارز دیجیتال خبر داد.

او در ادامه توضیح داد: «با این اقدام مشکلات مربوط به دریافت درگاه پرداخت، انسداد درگاه پرداخت توسط دستگاه قضایی به علت نداشتن اینماد و… برطرف خواهد شد.»

به گفته فاطمیان هفته آینده جلسه‌ای در خصوص اینماد صرافی‌های رمزارز در بانک مرکزی با حضور فعالان صنف برگزار و جزئیات مربوط به آن منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است که پیش از این شاپرک در نامه‌ای به شرکت‌های پرداخت‌یاری بر الزام اخذ اینماد توسط درگاه‌های پرداخت تأکید کرده و بر اساس این الزام بنا بود که پایانه‌های اینترنتی فاقد اینماد از اواخر آبان‌ماه سال گذشته بسته شوند. با توجه به این الزام بعد از انتشار نامه شاپرک درگاه پرداخت برخی صرافی‌ها بسته شد.

حال با توجه به خبر صدور اینماد اختصاصی برای صرافی‌های رمزارز، فعالان این حوزه نسبت به ادامه فعالیت در اکوسیستم رمزارز ایران و اخذ اینماد بر درگاه پرداخت خود امیدوار شده‌اند.

نظرتان را درباره ی «صدور اینماد برای صرافی های ارز دیجیتال امکانپذیر می شود!» با درمیان بگذارید!

منبع

خلأ فناوری ایکس ری در گمرکات کشور با همکاری مجموعه‌های دانش بنیان پر شد/ نصب x- ray جدید در فروردین- اخبار اقتصاد ایران - | ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا