اخبار ارز دیجیتال

شیبا با سرعت بیشتری می‌سوزد! – ارز دیجیتال نیوز

شیبا با سرعت بیشتری می‌سوزد! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش وب‌سایت shibburn، روند سوزاندن توکن‌های شیبا در ۲۴ ساعت گذشته، افزایش چشم‌گیری داشته است. بر اساس توییت جدید این شرکت، تنها در یک تراکنش، نزدیک به ۵۱۹٫۵ میلیون توکن SHIB سوزانده شده‌ است. این رقم حاکی از افزایش ۷۸۵ درصدی و سوزانده شدن ۵۷۳ میلیون شیبا است.
در هفته‌ گذشته، بیش از ۱٫۲ میلیارد شیبا به کیف پول‌های مرده انتقال یافتند. در این رابطه، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده‌ اصلی شبکه شیبا این روند را «تلاش واقعی جامعه» شیبا توصیف کرده است. او گفته که پایان این روند زمان‌بر بوده و امیدوار است که با اضافه شدن برنامه Schedulesite به پروسه توکن‌سوزی، برنامه‌ریزی‌ها برای به پایان رساندن موفقیت‌آمیز این پروژه به‌خوبی پیش برود. برنامه‌ Schedulesite، پلتفرمی برای برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف است.
در این میان، گزارش‌ها حاکی از قرار گرفتن شیبا در بین ۱۰ دارایی میان ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته هستند. پلتفرم WhaleStats در این باره گزارش داده که این میم کوین در میان دارایی‌های ۵۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته از نظر کاربرد قراردادهای هوشمند نیز قرار دارد. طبق گزارش‌ها، شیبا حدود ۱۹٫۴۴ درصد از سرمایه‌های نهنگ‌های برتر را به ارزش نزدیک به ۵۵۲٫۴ میلیون دلار، تشکیل می‌دهد.
در همین حال، تعداد هولدرهای شیبا نیز همچنان رو به افزایش بوده و به بیش از ۱٫۲ میلیون نفر رسیده است. قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۲٫۲۴ درصدی به ۰٫۰۰۰۰۱۳۰۱ دلار در زمان انتشار این خبر رسیده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع

اتریوم بعد از 22 ماه به نقطه اوج رسیده است! نقطه بعدی کجاست؟ - ""
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا