اخبار ارز دیجیتال

شیباریوم و صعود به قله موفقیت در معاملات روزانه – “”

شیباریوم و صعود به قله موفقیت در معاملات روزانه – بورس سیگنال “”

شیباریوم و صعود به قله موفقیت در معاملات روزانه

لوسی ساسنیکوا با آیدی توییتر @LucieSHIB که از علاقه ‌مندان به شیبا اینو است، اخیرا پست مهمی را منتشر کرد او در این پست خبر داد که تعداد شرکت کنندگان در شیباریوم با سرعت زیادی در حال افزایش است.

تعداد تراکنش های روزانه در شبکه لایه ۲ شیب به رکورد بالایی رسید

به نقل از یوتودی، میزان تراکنش های روزانه در شبکه لایه ۲ شیبا اینو به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۴۱۶۰۰ افزایش یافت. لوسی ساسنیکوا به این فکر کرد که آیا Shibarium می ‌تواند شبکه Layer 2 اتریوم که اخیراً توسط صرافی Coinbase، راه ‌اندازی شد را شکست دهد.

میانگین زمان بلاک پنج ثانیه است، تعداد کل تراکنش‌ ها تاکنون به ۱۱۰۰۰۰ و تعداد کیف پول‌ های شرکت‌ کننده در Shibarium برابر با ۵۱۷۸۱ است.

نسخه آزمایشی شبکه لایه ۲ Shibarium با نام Puppynet در روز شنبه ۱۱ ماه مارس راه اندازی شد.

سهم شیباریوم در توکن سوزی شیب

پنج روز پیش، اسناد مهم شیباریوم پس از مدت ها انتظار منتشر شد. این اسناد جزئیات نحوه مشارکت شبکه لایه ۲ را در توکن سوزی شیبا اینو نشان می‌ دهد.

طبق اسنادی که منتشر شد، کارمزد تراکنش در Shibarium 10000 برابر ارزان تر از اتریوم است. علاوه بر این، ۷۰ درصد از هزینه پایه به Shiba Inu تبدیل می شود و سپس به کیف پول های مرده ارسال می شود. به این معنی که این توکن ها می سوزند و از عرضه در گردش SHIB حذف می شود.

قبل از راه اندازی Puppynet، شیتوشی کوساما، رهبر Shiba Inu، اشاره کرد که شبکه Layer 2 ممکن است بتواند به توکن سوزی تریلیون ها توکن شیبا اینو کمک کند.

توکن های BONE به عنوان هزینه گاز در شیباریوم استفاده می شود. هفته گذشته، طبق آمار بورس سیگنال “”، صرافی Crypto.com تقریباً ۲.۱ میلیون توکن BONE را از ۱ تا ۲۰ مارس به دست آورد.

منبع

ظهور دو سیگنال صعودی برای بیت کوین؛ آیا رالی جدیدی در راه است؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا