اخبار ارز دیجیتال

شگفتانه کاردانو برای فصل تابستان!

شگفتانه کاردانو برای فصل تابستان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو به رهبری چارلز هاسکینسون، در صنعت ارزهای دیجیتال گام‌های مهمی برداشته است و خود را به عنوان یک نیروی تاثیرگذار معرفی می‌کند. با به‌روزرسانی‌های قابل توجه انجام‌شده در سال جاری، که توسط پروتکل‌های جدید تقویت شده است، Cardano توجه جامعه رمزارزی را به خود جلب کرده است.
هاسکینسون در یک ویدیو که اخیراً منتشر شده است، اخبار هیجان‌انگیزی را در مورد تحولات پیش روی کاردانو در تابستان به اشتراک گذاشت. یکی از نکات برجسته در این ویدیو ، پیشنهاد CIP-1694 است؛ یک بازنگری پیشگامانه در زیرساخت حاکمیت زنجیره‌ای کاردانو. این پیشنهاد که احتمال دارد در به‌روزرسانی آتی Voltaire ادغام شود، این پتانسیل را دارد که کاردانو را به یک اکوسیستم خودگردان تبدیل کند که در آن هر کاربر اجازه خواهد داشت تا اقدامات حاکمیتی را ارائه دهد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!




ثبت نام


هاسکینسون نسبت به پیشرفت CIP-1694 ابراز خوش‌بینی کرد و اظهار داشت که تیم توسعه این پروژه با سرعت زیادی برای نهایی کردن این پیشنهاد کار می‌کند. او معتقد است که به محض اجرای این به‌روزرسانی، کاردانو از نظر تمرکززدایی از سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم پیشی خواهد گرفت. این دستاورد می‌تواند نظرات منتقدین را که رویکرد پژوهش‌محور کاردانو را رد کرده‌اند، به چالش بکشد.
هاسکینسون همچنین درباره به‌روزرسانی‌های دیگر نیز صحبت کرد؛ مانند راه‌اندازی Genesis و تشخیص Eclipse که به تکمیل شبکه کاردانو از ابتدا تا انتها کمک خواهد کرد.
پیشرفت کاردانو در دستیابی به غیرمتمرکزسازی و مقابله با مسائل نظارتی، هیجان و اشتیاقی در میان جامعه رمزارزی ایجاد کرده است. توسعه‌های آتی کاردانو در تابستان ۲۰۲۳ ممکن است به طور اساسی انقلابی در این صنعت ایجاد کند و منجر به آینده‌ای جامعه‌پذیر و انعطاف‌پذیر شود.


منبع

دیلی‌کوین

منبع

توکن چیست و چه تفاوتی با کوین دارد؟ | بورس سیگنال
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا