اخبار بورسی

شاخص بورس 2هزار واحد رشد کرد- اخبار بازار سهام | بورس – | “”

شاخص بورس 2هزار واحد رشد کرد- اخبار بازار سهام | بورس – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 7میلیارد و 792میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 4هزار و 234میلیارد تومان در بیش از 316هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 2هزار و 533 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 410هزار و 188 واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، بانک ملت و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد و در مقابل شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و توسعه معادن و فلزات با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3 میلیارد و 933میلیون ورقه به ارزش 19هزار و 298میلیارد تومان در 190هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 51 واحد رشد کرد و در ارتفاع 18 هزار و 593واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی صنعتی مینو، مدیریت انرژی امید تابان هور و بهمن دیزل شد و در مقابل شرکت‌های پخش البرز، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

مقاومت ۳۲۰۰۰ دلاری در کنترل کامل خرس‌ها؛ بازار مشتقات در مورد قیمت بیت کوین چه می‌گوید؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا