اخبار بورسی

شاخص بورس به نیمه ارتفاع 1.5 میلیون واحد رسید- اخبار بازار سهام | بورس – | “”

شاخص بورس به نیمه ارتفاع 1.5 میلیون واحد رسید- اخبار بازار سهام | بورس – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 11میلیارد و 731میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 125میلیارد تومان در بیش از 679هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 9هزار و 150واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 552هزار و 11واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت تبریز شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی جم و پتروشیمی شیراز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 216میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 555میلیارد تومان در 345هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 131واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 204واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب و پالایش نفت لاوان شد و در مقابل شرکت‌های اعتباری ملل، تولید نیروی برق دماوند و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

رشد 28 هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز -
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا