اخبار ارز دیجیتال

سولانا از اتریوم پیشی گرفت! – ارز دیجیتال نیوز

سولانا از اتریوم پیشی گرفت! – ارز دیجیتال نیوز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده توسط پلتفرم Santiment، حجم تراکنش توکن‌های NFT در شبکه سولانا از اتریوم پیشی گرفته است. این اختلاف حجم، کوچک، اما بسیار تعیین‌کننده است. نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت این است که حجم نشان داده‌شده در نمودار این توییت نه بر اساس دلار آمریکا، بلکه بر اساس توکن اصلی بلاکچین محاسبه شده است. به‌ عبارت‌ دیگر، با وجود این‌که اتریوم تنها ۵۵۰ هزار تراکنش NFT دارد، حجم آن از ۵۵۰ میلیون دلار فراتر می‌رود، اما ۱.۳ میلیون تراکنش سولانا، فقط ۴۳.۳۹ میلیون دلار ارزش دارد.
در حقیقت، حجم NFT سولانا از اتریوم تنها در تراکنش‌های انجام‌شده در طول هفته پیشی گرفته است. میزان تراکنش هفتگی اتریوم ۵۰۰ هزار و تراکنش‌های سولانا ۶۳۰ هزار عدد بود. به‌ این‌ ترتیب، فعالیت سولانا حدود ۳۲ درصد بیشتر از فعالیت اتریوم بوده است.
هنگامی‌که به بازه زمانی بزرگ‌تری نگاه می‌کنیم، بازار NFT سولانا از نظر حجم روزانه کاهش ثابتی را تجربه کرده است. طی دو ماه گذشته، بالاترین حجم ثبت‌شده در MagivEden، حدود ۳۸۰ هزار SOL بوده است. در همین مدت، خرید روزانه NFT سولانا نیز حدود ۷۸ درصد کاهش یافته است.
از سوی دیگر، اتریوم نیز به سرنوشت مشابهی دچار شده و از زمان اوج ۴۷۶ میلیون دلاری خود در ماه می، حجم روزانه تراکنش‌های NFT برای این شبکه، به ۱۵ میلیون دلار در تاریخ سوم جولای کاهش یافته است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین کورا

منبع

رشد ۵،۳۸۰ درصدی توکن جدید آلت‌لیر در ۳۰ دقیقه
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا