اخبار ارز دیجیتال

راه‌حل جدید بایننس برای افزایش امنیت رمزارزهای کاربران!

راه‌حل جدید بایننس برای افزایش امنیت رمزارزهای کاربران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده بلاکچین بایننس، یک ابتکار امنیتی جدید را به نام AvengerDAO راه‌اندازی کرده تا به محافظت از کاربران خود در برابر کلاهبرداری، عوامل مخرب و سوءاستفاده‌های احتمالی کمک کند.
طبق گزارش‌ها، این سیستم امنیتی از سه جزء اصلی تشکیل شده که شامل یک سیستم API به نام Meter، یک سیستم هشدار مبتنی بر اشتراک به نام Watch و یک سیستم مدیریت صندوق قابل برنامه‌ریزی به نام Vault است.
هنگامی‌ که یک کاربر در بایننس با برنامه‌ای تعامل دارد، AvengerDAO یک لایه امنیتی اضافی ایجاد می‌کند. سیستم Meter API رتبه‌بندی‌های امنیتی را در قراردادهای هوشمند، دامنه‌ها و آدرس‌ها دریافت کرده و در صورت وجود خطرات امنیتی به کاربران هشدار می‌دهد. سیستم Watch نیز بلافاصله به کاربران در مورد سوءاستفاده‌های در حال انجام هشدار می‌دهد. Vault نیز به‌عنوان یک صندوق امانات عمل می‌کند که در آن، وجوه تنها زمانی آزاد می‌شوند که معیارهای خاصی برآورده شده باشند.
زنجیره بایننس توجه ویژه‌ای به امنیت کاربران داشته و در چند ماه اخیر چندین ابتکار جدید را در این زمینه راه‌اندازی کرده است. قبل از راه‌اندازی AvengerDAO هم، تیم بایننس Dappbay را منتشر کرده بود که مجهز به ویژگی جدیدی به نام زنگ هشدار قرمز است. این ویژگی، سطوح ریسک پروژه را ارزیابی کرده و به کاربران، خطرات‌ بالقوه را هشدار می‌دهد.
خبر این ابتکار جدید بایننس زمانی منتشر می‌شود که آمارها نشان می‌دهند، صرافی بایننس با حجم مبادلات ۴۳۸ میلیارد دلاری، بزرگ‌ترین صرافی اسپات بوده و ۵۵٫۱ درصد از سهم بازار را در ماه آگوست به خود اختصاص داده است. پس از آن، صرافی‌های کوین‌بیس با ۵۸٫۳ میلیارد دلار و AAX با ۵۴٫۹ میلیارد دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

منبع

شکایت SEC از جاستین سان: رمزارز ترون اوراق بهادار ثبت نشده است
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا