تحلیل سهام

دلایل افت امروز قیمت بیت کوین – “”

دلایل افت امروز قیمت بیت کوینبورس سیگنال “”

بیت کوین 5000 دلاری در سال 2023: واقعیت یا احتمال؟

قیمت ارزهای دیجیتال امروز پس از انتشار اخبار منفی مهم در رابطه با صرافی Bitzlato و وضعیت نامناسب شرکت های بزرگ ارز دیجیتال دچار افت شده است.

قیمت بیت کوین به همراه کل بازار ارزهای دیجیتال امروز دچار اصلاح شده است. این باعث شده تریدرها با شنیدن اخبار منفی دچار عدم قطعیت برای سرمایه گذاری شوند.

خبر صرافی Bitzlato

پس از اعلام خبر اقدام قانونی دپارتمان دادگستری ایالات متحده علیه صرافی Bitzlato بازار دچار اصلاح شد. اعلام این خبر علیه صرافی روسی موجب افت ۱۰۰۰ دلاری قیمت بیت کوین و بازگشت اتریوم به سطح ۱۵۰۰ دلار شد. سایر ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین ، ریپل و کاردانو هم دچار افت شدند.

البته این قابل انتظار بود که در سال جدید مقررات سخت گیرانه ای در سطح جهان وضع شود و صرافی های متمرکز و سایر کسب و کارهای مرتبط را دچار مشکل کند زیرا اخیرا کلاهبرداری های بزرگی در حوزه ارزهای دیجیتال صورت گرفته و دولت ها به دنبال کاهش مشکلات این چنینی هستند.

مشکلات اقتصادی شرکت های بزرگ

مشکلات اقتصادی جهانی که موجب بیکار شدن بسیاری از افراد در حوزه های مختلف شده بر دنیای ارزهای دیجیتال هم تاثیر گذاشته است. به تازگی اخبار منفی در باره تعدیل نیروها در شرکت های بزگ منتشر شده است. ConsenSys از تعدیل ۱۱ درصد از نیروهای خود در سطح جهان خبر داده است. پیش از این، کوین بیس، آمازون و حتی مایکروسافت اطلاعیه هایی درباره تعدیل بخشی از نیروی انسانی خود منتشر کرده بودند.

ارزهایی مانند انجین کوین، فراکس، لیدو و چیلیز تنها نمونه ای از رمزارزهایی با افت بیش از ۵ درصدی هستند. البته برخی از این ارزها اکنون بازیابی شده است. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز ۳ درصد کاهش داشته و به ۹۷۵.۹۵ میلیارد دلار رسیده است.


منبع

السالوادور در پروژه پذیرش بیت کوین به عنوان ارز رسمی شکست خواهد خورد؟ | بورس سیگنال
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا