اخبار اقتصادی

درخواست دولت آلمان از مردم برای کاهش مصرف گاز- اخبار اقتصاد جهان – | “”

درخواست دولت آلمان از مردم برای کاهش مصرف گاز- اخبار اقتصاد جهان – | بورس سیگنال “”

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، بلومبرگ روز جمعه در گزارشی اعلام کرد که رگولاتور شبکه گاز آلمان موسوم به BNetzA از خانواده‌ها و شرکت‌ها خواسته است تا دمای سیستم‌های گرمایشی را کاهش دهند چرا که این کشور تلاش می‌کند تا منابع خود را در طول بحران انرژی حفظ کند.

این گزارش تاکید می کند که مصرف گاز صنعتی در آلمان در هفته منتهی به یکشنبه گذشته 12 درصد کاهش یافته در حالی که مصرف خانگی و تجاری 13 درصد شاهد کاهش بوده است.

این رگولاتور قبلاً اعلام کرده بود که آلمان باید حداقل 20 درصد مصرف گاز را کاهش دهد تا بتواند قطع واردات گاز از روسیه را جبران کند.

کلاوس مولر، رئیس شبکه BNetzA، روز جمعه به شبکه تلویزیونی ARD گفت: شهروندان نباید سیستم گرمایش را به طور کامل روشن کنند و به دقت فکر کنند که کدام اتاق ها باید گرم شوند.

به گفته مولر، آلمان در حال حاضر از نروژ، بلژیک، هلند و “کمی” از فرانسه گاز دریافت می‌کند. این رگولاتور خاطرنشان کرد: این واردات از طریق پایانه‌های گاز طبیعی مایع (LNG) که این کشور شروع به ساخت آن کرده است، بیشتر خواهد شد.

رئیس BNetzA گفت: ما به هر قیمتی می‌خواهیم صنعت را از سهمیه بندی گاز محافظت کنیم. اکنون به ما بستگی دارد. چقدر سریع می توانیم پایانه های LNG را بسازیم. این کمک می کند. چقدر می توانیم پس انداز کنیم. که حتی بیشتر کمک می کند. ما می توانیم آن را مدیریت کنیم.

گزارش ها حاکی از آن است که آلمان در نتیجه کاهش واردات از روسیه، حدود 50 میلیارد متر مکعب گاز در واردات سالانه کمبود دارد. تلاش های قبلی این کشور برای تنوع بخشیدن به منابع گاز به بحران فعلی انرژی کمک کرده است.

انتهای پیام/

منبع

افزایش ناگهانی فعالیت و کارمزد تراکنش‌ها در شبکه پالیگان! علت چیست؟
nobitex

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

nobitex
دکمه بازگشت به بالا